امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن دهه کرامت در رادیو صبا با «به بهانه عشق»

مشاهده ۷۹
۱۴۰۱/۰۳/۱۱- ۰۹:۰۲

رادیو صبا با ویژه برنامه «به بهانه عشق» دهه کرامت را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «به بهانه عشق» عنوان ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی است که به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت از روز ۱۱ خرداد سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ۲۱ خرداد میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام راهی آنتن می‌شود.
این برنامه در قالب جنگ عصر گاهی با آیتم های متنوع هر روز به یکی از موضوعات متناسب دهه کرامت می‌پردازد.
رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: به مناسبت دهه کرامت جنگ شاد عصر گاهی «به بهانه عشق» هر روز همراه مخاطبان می‌شود.
این برنامه با آیتم های متنوع «به نام عشق، پاتوق عاشقی، اجرای برپا خند، بسته گزارشی، پویش مردمی و آیتم هشتگ خوش خبر» در فضایی شاد و امیدبخش به گرامیداشت دهه کرامت می‌پردازد.
وی در توضیح بخش های این برنامه بیان کرد، در ابتدای برنامه آیتم «به نام عشق» دلنوشته‌های زیبایی را تقدیم مخاطبان می‌کند.
این برنامه در بخش «پاتوق عاشقی» به گفتگو با آدم های خاص که در دهه کرامت کارهای خیری انجام داده اند می‌پردازد.
رضا عزتی در این گفتگو خبر از اجرای استند آپ رادیویی توسط برگزیدگان «جشنواره زیر چتر لبخند» داد و گفت: در این برنامه برندگان بخش مردمی جشنواره زیر چتر لبخند به اجرای استنداپ متناسب با موضوع برنامه می‌پردازند.
وی افزود: در نظر داریم با راه اندازی یک پویش مردمی آرزوهای کوچک بچه‌ها را برآورده کنیم، به این صورت که با پخش بسته‌های گزارشی با صدای بچه‌ها آرزوهای آنها را به گوش مردم و خیرین می رسد و در راستا برآورده کردن این آرزوها گفتگوهایی با خیرین داریم.
عزتی «هشتگ خوش خبر» را به عنوان بخش جالب و شنیدنی این برنامه معرفی کرد و گفت: این بخش با اجرای نسا جابربن انصاری اخبار خوبی را که در فضای مجازی منتشر می‌شود را به اطلاع مخاطبان می رساند.

ویژه برنامه «به بهانه عشق» به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای لاله جلال آبادی و علی بنه گزی گزارشگری آتنا محمد پناه در دهه کرامت هر روز ساعت ١٨ تا ۱۹ تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

امتیاز شما