امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رصد حمایت‌های حقوقی و قضایی قوه قضائیه از ایرانیان خارج کشور در برنامه مشاور

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۱/۰۴/۰۵- ۱۲:۲۲

دکتر کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر به جام جم می آید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به رویکرد دوگانه غرب در خصوص مسئله "حقوق بشر" تعداد ایرانیانی که در خارج از کشور نیاز به حمایت‌های حقوق بشری دارند، کم نیستند. و تبیین این حمایتها از ضروریات برنامه سازی در شبکه بین المللی جام جم است.

در همین راستا در برنامه این هفته مشاور با حضور آقای دکتر کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر به  رصد حمایت‌های حقوقی و قضایی قوه قضائیه از ایرانیان خارج کشور خواهیم پرداخت.

این برنامه تلویزیونی؛ کاری از گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام‌جم با حضور مسئولین عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف، پیرامون مسائل حقوقی، اقامتی و اجتماعی هموطنان خارج از ایران، با تهیه‌کنندگی حسن میربها، سردبیری ابوالفضل ولی‌زاده و اجرای دکتر مازیار قاسمی‌گودرزی به روی آنتن می‌رود.

ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس moshaver@jjtv.ir ، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv ، تلفن بین‌المللی 46812400444+ و همچنین در شبکه‌های اجتماعی با شماره 989108993934+ ، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایند.

ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird 13C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy 19 فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr 5 فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

امتیاز شما