امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

"سواد رسانه کودک" روی آنتن شبکه تلویزیونی سپهر می رود

مشاهده ۳۵۰
۱۴۰۱/۰۴/۲۱- ۱۶:۱۷

شبکه تلویزیونی سپهر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هدف افزایش مهارت و سواد فکری، فرهنگی و اجتماعی کودکان در حوزه رسانه و فضای مجازی برنامه نمایشی "سواد رسانه کودک" را روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سواد رسانه از الزامات امروز جامعه و به ویژه نسل کودک و نوجوان است و لزوم پرداختن به مفاهیم و موضوعات مرتبط با آن و ارتقاء سطح مهارت افزایی کودکان در فضای مجازی و رسانه از اولویت های فرهنگ عمومی است که معاونت فضای مجازی رسانه ملی به آن اهتمام ویژه دارد.
برنامه "سواد رسانه کودک" تلاش می‌کند با زبان نمایشی و عروسکی در زمان‌های کوتاه 7 تا 10 دقیقه، دغدغه‌های خانواده‌ها و اولیاء نسبت به موضوعات رسانه ای و فضای مجازی را تشریح و راهکارهایی برای شیوه استفاده، مصرف، زمان و برنامه ریزی در این حوزه ارائه نماید.
این برنامه با مشارکت معاونت فضای مجازی و شبکه جهانی جام جم در 30 قسمت تهیه و از 20تیرماه در کنداکتور روزانه شبکه تلویزیونی سپهر پخش خواهد شد.
شبکه سپهر علاوه بر ستاب باکس و ماهواره بر روی اپلیکشین‌های کاربردی تلوبیون و سپهر به صورت زنده و آرشیوی قابل مشاهده و مراجعه علاقمندان و مخاطبان است.

تصاویر

امتیاز شما