امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

علاقمندی شنونده هندو به برنامه‌های مذهبی رادیو بنگلا

مشاهده ۲۲۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۸- ۰۹:۲۲

برنامه‌های مذهبی رادیو بنگلا، شنونده هندو را شیفته اسلام ناب محمدی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شنونده دائمی رادیو بنگلا، آلوک داس، علاقمندی خود برای جستجوی اسلام را با شنیدن برنامه‌های مذهبی رادیو بنگلا از جمله؛ تلاوت آیات قرآن، راهی بسوی نور و رنگین کمان، ابراز کرد. آلوک داس که از ایالت اوریسای هندوستان است در اینباره گفت؛ من یک هندو هستم و با شنیدن آیات قرآن برای دانستن دین اسلام کنجکاو شدم و از رادیو بنگلا نیز از این بابت تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد؛ برخی از برنامه‌های رادیو بنگلا از جمله «راهی بسوی نور» به بخش اعظمی از سوالات من نسبت به دین اسلام پاسخ روشن و متقنی داده است و تمام سعی خود را در پی گیری و استماع همه قسمت های این برنامه دارم. آلوک داس ضمن بیان تفاوت رادیو بنگلا با رسانه‌های غربی گفت، اطلاع رسانی رادیو بنگلا در اخبار روز بسیار دقیق و سریع است و من رخدادهای مهم را از وبسایت پارس تودی رادیو بنگلا دریافت می‌کنم.

شنونده هندوی رادیو بنگلا همچنین ضمن تقدیر از برنامه «رنگین کمان»، اشاره کرد این برنامه، تنها مختص کودکان و نوجوانان نیست و به جهت دارا بودن محتوای غنی و اطلاعات مهم به صورت داستان، شنونده‌های بسیاری از همه سنین دارد. او در آخر ابراز امیدواری کرد که کلام خدا همه را به راه راست هدایت کند و با مهربانی انسان‌ها زیر سایه لطف خداوند بزرگ قرار گیرند.

امتیاز شما