امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

"دیپلماسی فرهنگی" محور گفتگوی مشاور

مشاهده ۱۴۵
۱۴۰۱/۰۷/۲۴- ۱۱:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی میهمان برنامه است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم­زمان با هفته ­ی وحدت و گرامی­داشت هم­سویی و پیوند ناگسستنی مسلمانان سراسر جهان میزبان حجت­ الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی­ پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هستیم و درباره فرهنگ و ارتباطات اسلامی و چگونگی تعامل با ایرانیان خارج از کشور و شکل ­گیری تحول سازمان در دوره ­ی دوم انقلاب اسلامی‌با توجه به شعار "دیپلماسیِ فرهنگیِ تراز ِچهل ­واره­ ی دوم انقلاب اسلامی" گفتگو خواهیم کرد.

مشاور؛ کاری از گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام‌ جم با حضور مسئولین عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف، پیرامون مسائل حقوقی، اقامتی و اجتماعی هموطنان خارج از ایران، با تهیه‌کنندگی حسن میربها، سردبیری ابوالفضل ولی‌زاده و اجرای دکتر مازیار قاسمی‌گودرزی به روی آنتن می‌رود.
ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس ، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv ، تلفن بین‌المللی 46812400444+ و همچنین در شبکه‌های اجتماعی با شماره 989108993934+ ، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایند.
ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird 13C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy 19 فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr 5 فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

امتیاز شما