امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

کانادا در «جهان در جام»

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۱/۰۸/۰۸- ۱۰:۱۳

رادیو صبا در ویژه برنامه جام جهانی به معرفی تیم ملی فوتبال کانادا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم ملی کانادا، همانند ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد و در گروه F با تیم‌های بلژیک، مراکش و کرواسی هم‌گروه است که با توجه به حضور دو تیم صاحب نام اروپایی، کار سخت و دشواری برای صعود از گروه خود خواهد داشت.

کانادایی‌ها در حالی به جام جهانی ۲۰۲۲ رسیدند که آخرین حضور آن‌ها در جام‌های جهانی به سال ۱۹۸۶ و جام جهانی مکزیک بازمی‌گردد که ۳۶ سال قبل با سه باخت در مرحله گروهی، خاطره دوری از حضورشان در این رقابت‌ها به جای گذاشتند.
با این حال نسل فعلی کانادا متشکل از ستاره‌های جوان و آینده‌دار با مربیگری جان هردمن ۴۶ ساله، بار دیگر این کشور پهناور در شمالی‌ترین نقطه قاره آمریکا را به جام جهانی رساندند تا سرزمینی که به قدرت بلامنازع در هاکی شناخته می‌شود، حضور در فوتبال را تجربه کند.
رادیو صبا با ویژه برنامه‌ «جهان در جام» به استقبال این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال می‌رود و در ایام برگزاری بازی‌ها همراه مخاطبان می‌شود.«جهان در جام» با محور موضوعی معرفی کشور های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از زوایای مختلف می‌پردازد.
این برنامه روز دوشنبه نهم آبان به مهرفی کشورکانادا در جام جهانی می‌پردازد.
این برنامه در بخش های متنوع «کارشناسی، تاریخ ورزش، تیم ملی فوتبال و گروهشان در جام جهانی» به معرفی کشور کانادا و فوتبال آن می‌پردازد.

«جهان در جام» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ با اجرای محسن شاهمرادی تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

امتیاز شما