امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ایران و مروری بر دستاوردهای دارویی کشور

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۱/۱۱/۱۷- ۰۸:۵۳

برنامه «نمودار» روز دوشنبه 17 بهمن، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور دکتر فاطمی نایب رییس انجمن داروسازان کشور مروری بر دستاوردهای دارویی کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،عاطفه بنایی تهیه کننده این هفته برنامه «نمودار» بیان کرد: پیشرفت و توسعه یک کشور نیازمند حرکت در مسیر تولید و به ‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته است. در واقع می‌توان گفت یکی از اساسی‌ترین کلید‌های موفقیت در هر جامعه دستاورد‌های بزرگ در فناوری است. آینده درخشان برای ملت‌ها ارتباط مستقیمی‌با میزان مهارت مردم در حوزه علم و فناوری کشور دارد.

وی ادامه داد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای یاداوری اقتدار ایران در تمام عرصه‌ها از جمله پیشرفت ها  و دستاوردهای دارویی است، از همین رو در برنامه روز دوشنبه 17 بهمن میزبان دکتر فاطمی نایب رییس انجمن داروسازان کشور خواهیم شد و پیرامون دستاوردهای دارویی گفت و گو خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: همچنین گزارشی را از دیدار تولیدکنندگان با رهبر معظم  انقلاب درباره ظرفیت ها و دستاوردهای موجود در عرصه تولید واکسن‌ها و فناوری زیستی پخش خواهیم کرد.

گفتنی است «نمودار» این هفته به تهیه کنندگی عاطفه بنایی و اجرای حامد نجم الهدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما