امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

کارآفرینانی از خراسان جنوبی مهمان «کار خونه» می‌شوند

مشاهده ۴۵۹
۱۴۰۱/۱۱/۱۹- ۱۱:۰۸

برنامه «کار خونه» این هفته با حضور کارآفرینانی از استان خراسان جنوبی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه در هفته جاری که از چهارشنبه تا جمعه ( ۱۹ تا ۲۱ بهمن) روانه آنتن می‌شود از حضور دکتر فاطمه کریم وند، کارشناس ثابت کسب و کار برنامه و محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد استان خراسان جنوبی بهره می‌برد.

«کار خونه»، چهارشنبه ۱۹ بهمن به داستان زهره عباس‌پور، کارآفرین در حیطه تولید محصولات چرمی از شهرستان طبس می‌پردازد که با فعالیت در حیطه تولیدی برای خود و ۱۰ نفر دیگر اشتغال‌زایی کرده و علی محمدی نیز به عنوان حامی این کارآفرین در برنامه حضور خواهد داشت.
همچنین پنجشنبه ۲۰ بهمن از قائن، فاطمه آفتابی، کارآفرین در حیطه تولید لباس اداری و البسه بیمارستانی مهمان برنامه است که با فعالیت در زمینه شغلی خود برای خود و ۱۵ نفر ایجاد شغل کرده است. همراه موفقیت شغلی او فاطمه خارکن مهمان دیگر برنامه است.

 جمعه ۲۱ بهمن نیز از بیرجند داستان مهدی شهریاری، کارآفرین در حیطه تولید محصولات چوبی، دکوراسیون داخلی و کابینت نقل می‌شود که باعث اشتغالزایی برای خود و ۷ نفر  دیگر شده و حامی او فاطمه پیر مهمان دیگر این برنامه است.

گفتنی است دوربین «کار خونه» در فصل دوم با حضور در هر شهر به تهیه یک مستند از کارآفرین مورد نظر می‌پردازد و روزهای قبل از کسب و کار، چگونگی کارآفرین شدن هر سوژه و چشم‌انداز و رویکرد به آینده را در این مستند کوتاه روایت می‌کند.در بخش دوم این برنامه، با حضور در استودیو از حامی این کارآفرین میزبانی می‌شود و با حضور مدیرکل کمیته امداد هر استان و فاطمه کریم‌وند کارشناس کسب و کار بحث و گفت‌وگو می‌شود.
«کار خونه» با محوریت مشاغل خانگی و کارآفرینی خانوادگی کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و اجرای مسعود فروتن که حوالی ساعت ۱۴:۲۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

امتیاز شما