امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی دغدغه‌های ازدواج جوانان در «شهر فرنگ»

مشاهده ۲۰۲
۱۴۰۱/۱۱/۲۴- ۱۴:۲۵

برنامه طنز «شهر فرنگ» با نگاهی طنز به موضوع مسائل و دغدغه‌های ازدواج جوانان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاق‌هایی است که در زندگی انسان رخ می‌دهد و علاوه بر استحکام شخصیت زن و مرد و افزایش آرامش روانی، هسته اولیه تشکیل خانواده و زیربنای تربیت نسل‌های آینده است. ازدواج جوانان بی تردید یکی از مهمترین و بنیادی ترین دغدغه‌های یک جامعه می تواند باشد. در واقع یکی از مسائلی است که تاثیرات آن را می تواند در عرصه‌های مهم یک جامعه می توانید مشاهده کنید.
پیمان ازدواج به دلیل مشکلات گوناگون جامعه مورد حمله قرار گرفته است. آمار طلاق اخیرا ثابت شده است. اما حقیقت روی دیگری نیز دارد از طرف دیگر آمار ازدواج نیز کاهش یافته است. این مشکلات می تواند اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و یا خانوادگی باشد. امروزه دغدغه‌ ازدواج به یکی از مسائل جامعه تبدیل شده است.
رادیو صبا به عنوان عضوی از رسانه در برنامه شهر فرنگ روز سه شنبه ۲۵ بهمن با نگاهی طنز به بیان دغدغه‌های ازدواج جوانان و ارائه راهکارهای ساده برای حل این مشکلات می‌پردازد.

این برنامه با پخش ترانه‌های نشاط آفرین به همراه آیتم های نمایشی کوتاه با بیان طنز به نقد مسایل سیاسی ، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی میپردازد و با شعار با ما بخند همراه مخاطبان می‌شود.

«شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی احسان زارع و کارگردانی ساجد قدوسیان، اجرای فریبا باقری و هنرنمایی جمعی از بازیگران رادیو تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما