امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نواهای باب الحوائجی در رادیو ایران می‌پیچید

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۱/۱۱/۲۶- ۱۰:۴۱

رادیو ایران به مناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) ویژه برنامه‌های «باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»، «زندانی عشق»، «نوبت نوا»، «خورشید نامه»،«حرفی از نام تو»، «به نام عشق» و «به افق نور» را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بیست و پنجم رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) است، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه‌های مختلفی را به شرح زیر تقدیم می‌کند:

«باغ ارغوان» 26 و 27 بهمن نواها و نغمه‌های متناسب با شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را با اجرای مریم نشیبا و به تهیه کنندگی نداحاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌کند.

«خانه دوست اینجاست» در همان روز، با موضوع  خود مراقبتی و نگاهی به زندگی حضرت امام موسی کاظم(ع) و الگو گرفتن از ایشان با حضور حجت الاسلام محمد فرخی، به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجری حمید رضا رضایی و حامد نجم الهدی سات 17:10 پخش می‌شود.

 «زندانی عشق» ویژه برنامه دیگری است که در خصوص شهادت امام هفتم (ع) ، سه شنبه 26 بهمن  ساعت ۲۰:۰۰ پخش می‌شود.

«نوبت نوا» پخش  مداحی و نوحه در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) است و ساعت 20:30 پخش می‌شود.

«خورشید نامه» همان شب ساعت 22:00 با نگاهی به سیره عبادی و سیاسی امام موسی کاظم(ع) با حضور حجت الاسلام علیرضا سعیدیان و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجری حمیدرضا رضایی وحامد نجم الهدی پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» با موضوع سخنی از امام موسی کاظم(ع) در زمینه خودشناسی با حضور حجت الاسلام علی رضا سعیدیان در 26 بهمن ساعت 23:30 پخش می‌شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه روز شهادت امام موسی کاظم(ع) است و به شرح کامل زندگی امام از بدو تولد تا لحظه شهادت ایشان می‌پردازد. این برنامه با حضور حجت الاسلام پویا مفرد و به تهیه کنندگی حسین معصومی جمعه 28 بهمن ساعت 9:00 پخش می‌شود.

 «به افق نور» نیز در همان روز به تهیه کنندگی حسین معصومی روایتی از زندگی حضرت امام موسی کاظم(ع) را باز گو می‌کند.

 این برنامه نیز پنج شنبه 27 بهمن ساعت 11:30از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما