امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حل مشکلات اینترنت ایران با سیاه بازی

مشاهده ۳۴۶
۱۴۰۱/۱۱/۲۶- ۱۱:۳۹

رادیو صبا در برنامه سیاه بازی رادیویی «سیاسفید» به موضوع مشکلات اینترنت ایران می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه رادیویی سیاه‌بازی در این شبکه رادیویی به نام «سیاسفید» با حضور مخاطبان در استودیو ضبط می‌شود. در این برنامه شخصیت «سیا» یک موضوع اجتماعی و فرهنگی را برای شنوندگان مطرح می‌کند، که با توجه به بازخورد که از مخاطبان حاضر دریافت می‌کند برنامه ادامه می یابد.

این برنامه روز پنج شنبه ۲۷ بهمن به با موضوع مشکلات اینترنت در ایران تقدیم مخاطبان می‌شود. اینترنت در ایران طی ماه‌های گذشته از آغاز سال ۱۴۰۱ فراز و نشیب‌هایی را طی کرده و در مقاطعی با کندی یا اختلال رو به رو شد که هر کدام دلایلی داشت. تقریبا روزی نیست که کاربران شبکه‌های اجتماعی از اختلال، قطعی و کندی اینترنت در ایران انتقاد نکنند.

«سیاسفید» در قالب نمایش سیاه بازی با نگاهی طنز به نقد سیاستهای منجر به مشکلات اینترنت و سوء مدیریت در آن و بررسی علل و عوامل آن می‌پردازد.

این برنامه روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ به تهیه‌کنندگی و نویسندگی انسیه شمس‌اللهی و بازیگری علیرضا یزدانی، مهبد قناعت پیشه و علی رجبعلی تقدیم مخاطبان خواهد شد. علاقه مندان می توانند تکرار این برنامه را روز جمعه همین ساعت از رادیو صبا بشنوند.

امتیاز شما