امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در معاونت برون مرزی؛
در معاونت برون مرزی؛

"پندها و حکمت های نهج البلاغه" در رادیو ایتالیایی

مشاهده ۶۴۵
۱۴۰۱/۱۱/۲۶- ۱۲:۳۸
تعداد بازدید:645

بیانات گهربار حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در نهج البلاغه در برنامه "پندها و حکمت های نهج البلاغه" برای شنوندگان رادیو ایتالیایی بازگو می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دنیای نوین در ایجاد پیشرفت های علمی و تامین رفاه نسبی آدمی موفق بوده و آنچه نتوانسته انجام دهد، پیشبرد اخلاق بشر است. با توجه به خلاء های باطنی و اخلاقی در جوامع امروزی، پرداختن به مسائل معنوی و اخلاقی با رجوع به منابع غنی اسلامی، همچون نهج البلاغه، امری بسیار مهم است.رادیو ایتالیایی معاونت برون مرزی با تولید برنامه "پندها و حکمت های نهج البلاغه" گزیده ای از فرمایشات حضرت امیر المومنین علی علیه السلام، در قالب حکمت ها، کلمات قصار آن حضرت، نصایح ایشان به فرزندان شان، مسائل اخلاقی جامعه و نیز آیات قرآنی مرتبط با هر موضوع را برای مخاطبان خود بازگو می‌کند. قابل ذکر است صوت و گویندگی برنامه به صورت پادکست در سایت رادیو ایتالیای بارگذاری و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

"پندها و حکمت های نهج البلاغه" تولید رادیو ایتالیایی به تهیه کنندگی شیما خان سفید، گویندگی سهیلا ایرجی و ترجمه راضیه امانی، شنبه‌ها از رادیو ایتالیایی، پخش می‌شود.

امتیاز شما