امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه «ن‍گاهی به اسلام» پرس تی‌وی پاسخ می‌دهد؛
برنامه «ن‍گاهی به اسلام» پرس تی‌وی پاسخ می‌دهد؛

اهمیت مسجد الاقصی برای مسلمانان چیست؟

مشاهده ۴۹۹
۱۴۰۱/۱۱/۳۰- ۱۴:۵۸
تعداد بازدید:499

اهمیت مسجد الاقصی برای مسلمانان چیست؟ برنامه «نگاهی به اسلام» شبکه پرس تی‌وی به این پرسش پاسخ می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «نگاهی به اسلام» اهمیت مسجد الاقصی برای مسلمانان را از ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این برنامه با اجرای رابرت کارتر و در گفت‌و گو با کارشناسان مسائل فلسطین، همزمان با هفته الاقصی که در فلسطین، آفریقای جنوبی، مالزی، ترکیه، بریتانیا و کشورهای دیگر در ماه فوریه برگزار می‌شود، به تشریح اهمیت مسجد الاقصی برای مسلمانان می‌پردازد.

کارشناسان برنامه تأکید می‌کنند که هدف از برگزاری هفته الاقصی آگاهی‌بخشی، احیای میراث مسلمانان، تجدید فداکاری و عشق به نماد وحدت است. هفته الاقصی چیست؟ تهدیدات اسرائیلی‌ها علیه الاقصی چیست؟ مسلمانان چگونه می‌توانند از وضعیت الاقصی حمایت و در برابر تهدیدات مقاومت کنند؟ از دیگر پرسش‌های مطرح در برنامه این هفته «نگاهی به اسلام» است.

برنامه «نگاه به اسلام» روز دوشنبه ساعت ۱۶ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز دوشنبه ساعت 23:00, سه شنبه ساعت11:00 و چهارشنبه ساعت 7:00 روی آنتن می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150116برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

امتیاز شما