امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای البرز همراه با مخاطبان در روز عید سعید فطر

مشاهده ۶۴۵
۱۴۰۲/۰۱/۳۱- ۰۹:۴۱

مدیرکل صداوسیمای البرز با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه‌های معاونت های رادیو ، تلویزیون، خبر و فضای مجازی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی صادق مقدسی گفت: شکوه بندگی ویژه برنامه رادیویی است که به طور زنده و مستقیم از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۱۵۰ دقیقه همراه شنوندگان  البرزی خواهد بود.
فلسفه و جایگاه عید فطر در قرآن و روایات اسلامی از جمله موضوعات بخش کارشناسی این برنامه است. در بخش دیگری از شکوه بندگی، آداب اقوام مختلف مردم البرز در روز عید فطر بررسی می‌شود.
همچنین پخش نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و سخنان ایشان از ساعت ۶:۳۰ به روی آنتن رادیو البرز خواهد رفت .
همه دعوتیم، کوچه پیان، صبح البرز و چهارباغ از دیگر برنامه‌های رادیو است که برنامه سازان برای روز اول تا سوم اردیبهشت تهیه و تولید کرده اند. علاقمندان می توانند روی موج اف. ام ردیف ۹۴/۹ مگاهرتز شنونده برنامه‌های رادیو البرز باشند .

او افزود: ویژه برنامه تلویزیونی جشن بندگی در ساعت ۲۱ روزهای شنبه و یکشنبه مهمان  البرز نشینان خواهد بود
بازسازی آیین‌های البرزی در عید فطر، حضور هنرمندان در برنامه، قطعات کوتاه نمایشی، گزارش های مردمی، جشن گلریزان و گفت و گو با خیرین و حامیان ایتام از جمله بخش های این برنامه هستند.
همچنین نماز عید فطر از بلوار امامزاده حسن علیه السلام به صورت زنده در ساعت ۷:۳۰ از  سیمای البرز پخش خواهد شد.
از دیگر برنامه‌های تلویزیون البرز، عیدانه ی باغ ترانه است که از ساعت ۲۱ در شب عید فطر به مدت یک ساعت همراه مخاطبان خواهد بود در این برنامه ترانه‌ها، سرودها و تصنیف های درخواستی بینندگان پخش می‌شود

مدیرکل صداوسیمای البرز تصریح کرد: معاونت خبر نیز ضمن پوشش مراسم و نماز باشکوه عید فطر در تمامی‌شهرستان‌های استان، حال و هوای مردم در روز عید فطر را به تصویر خواهد کشید.
گزارش های شاد و کار ویژه با موضوع عید فطر نیز در این معاونت تهیه و تولید شده است .

استوری موشن عیدانه – ویدئو کلیپ کوتاه به همراه تصویرگذاری درباره عید سعید فطر – تولید تیزر عیدانه برای پرداخت فطریه و پرداختن به بیانات رهبر معظم انقلاب پس از خطبه‌های نماز عید فطر از جمله کار ویژه‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز است .

امتیاز شما