امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«بابا جان دا...» روایتگر تلخی ماندگارحادثه تروریستی شاه چراغ (ع)

مشاهده ۲۹۰
۱۴۰۲/۰۲/۱۹- ۱۵:۲۰

مریم خادم پور تهیه کننده رادیو صبا درباره اثر برگزیده اش در جشنواره ملی مستند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مریم خادم پور تهیه کننده و گوینده این شبکه رادیویی در جشنواره ملی مستند موفق به دریافت جایزه بخش ویژه «حادثه تروریستی» از رادیو مستند شد.
خادم پور درباره اثر برگزیده خود توضیح داد: مستند «باباجان دا..» روایتگر سختی و مظلومیت خانواده یکی از آسیب دیدگان حادثه تروریستی شاه چراغ است. جواد شاهین مهر روز حادثه تروریستی شاه چراغ مسافر شهر شیراز بوده، که برای اقامه نمازاول وقت به حرم مطهر شاه چراغ(ع) می رود و با اثابت ۳ گلوله مجروح می‌شود و هفت ماه طول درمان را در بیمارستان تحمل کرده است.
وی افزود: مستند باباجان داد روایتگر سختی‌ها و نگرانی‌های خانواده ای می‌شود که به مدت ۷ ماه دگیر درمان پدر و تکیه گاه خانواده بوده اند.
خادم پور خاطر نشان کرد: از آنجایی که در زمان تهیه این مستند به دلیل شدت جراحت امکان مصاحبه با خود آقای شاهین مهر نبود، بازسازی صحنه حادثه تروریستی را از زبان خانواده ایشان می‌شنویم.
خادم پور در پایان گفت: امیدوارم این مستند صدای همه افراد مظلوم و قهرمانی باشند که از زمان جنگ تحمیلی تا کنون این تجربه‌های تلخ را داشته اند، من تلاش کردم در این مستند انعکاس کننده تلخی باشم که در کام خانواده این قهرمانان و مظلومین آنها ماندگار شده است و امیدوارم این صدا در ذهن مردم و مسئولین بماند.

امتیاز شما