امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیریت مصرف انرژی برای عبور از پیک تابستان در خوزستان

مشاهده ۳۲۰
۱۴۰۲/۰۲/۲۵- ۱۲:۱۷

نشست مشترک مشاور وزیر نیرو و مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو در استان خوزستان به میزبانی دکتر دبیقی مدیرکل صداو سیمای استان و با حضور مدیران روابط عمومی‌های صنعت آب و برق و همچنین روابط عمومی استانداری در محل صداوسیمای خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این نشست با هدف بررسی آخرین وضعیت مصارف حوزه صنعت آب و برق در استان و اعلام دستورالعمل های بالادستی کنترل پیک مصرف تابستانه و اتخاذ سیاست های منطقه ای پیشنهادی و تنظیم گزاره‌ها و برنامه‌های اطلاع رسانی منسجم و متمرکز با محوریت صداوسیمای استان خوزستان در حوزه رسانه و اطلاع رسانی برگزار شد.  
در این نشست مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو در گفتگو با مدیر کل صداوسیمای استان خوزستان گفت: رسانه ملی در استان خوزستان می تواند با تولید برنامه‌ها و اطلاع‌ رسانی به موقع در زمینه کاهش مصرف در ساعات پیک به مجموعه وزارت نیرو کمک فراوانی کند.

علی اکبر کاظمی مدیریت مصرف انرژی برای عبور از پیک مصرف تابستان در خوزستان افزود: امسال پاداش خوبی برای مشترکان کم مصرف کشور در پیک تابستان از سوی وزارت نیرو در نظر گرفته شده است. 

دکتر دبیقی مدیرکل مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان نیز در این جلسه بر اطلاع رسانی سریع و به موقع در خصوص کاهش مصرف برق و تولید برنامه‌ها و مصاحبه‌های مردمی‌برای ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی در تابستان امسال همانند سال گذشته تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز نیز در این جلسه گفت: هرچند پارسال کل مصرف استان هشت درصد بیشتر شده بود اما مصرف خانگی در خوزستان با همکاری مردم ۴ درصد کاهش داشت و وزارت نیرو به افراد کم مصرف با مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پاداش می دهد.

امتیاز شما