امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گفتگوی اختصاصی با کارگردان نمایش «آتش بدون دود»

مشاهده ۳۷۹
۱۴۰۲/۰۳/۲۰- ۱۰:۵۹

اجرای نمایش‌های رادیویی گام اول ایوب آقاخانی برای ورود به دنیای بازیگری حرفه‌ای بود. بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «نجوا»، «بیگانه ای با من است» و «ترم زمستانی» از جمله آثار اوست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، کارگردان و بازیگر نمایش رادیویی - تلویزیونی «آتش بدون دود» در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: «آتش بدون دود» الان گفتمان روز می‌تواند باشد خاص است به دلیل اینکه در واقع از دید نادر ابراهیمی در اثر خودش براساس شناسه‌های ساختاری و روایی که به اثرش بخشیده است در واقع ضرورت افزودن آگاهی به توده‌ها برای رشد کشور و برای رسیدن به افق‌های روشنتر یک امر نهادینه معرفی شده است. 

این انقدر خوب در بستر ترکمن‌ها و ترکمن صحرا رخ داده در اثر وی که برای انتقال این جنس از تفکر در یک بستر و فضای دیگر ما رسما مخاطرات خیلی جدیی خواهیم داشت در حالی که در قالب یک داستان عاشقانه عمیق بسیار دوست داشتنی که از قلم ابراهیمی‌به دور نیست در «آتش بدون دود»  اتفاق افتاده است.

ایوب آقاخانی افزود: در هفت جلد «آتش بدون دود» اثر ابراهیمی ما در واقع تواتر نسل‌ها را در خانواده‌هایی که در رمان تعریف شده است شروع می‌کنیم و بعد سراغ نوه‌ها می رویم و حرکت می‌کنیم تو بستر تاریخ از دوران رضاشاه پهلوی تا حدود ۵۷.

«آتش بدون دود» در ۱۰ هست و هر قسمت نیم ساعت است و ۳۵ بازیگر در نسل‌های مختلف داریم از جمله رامین پورایمان، بیوک میرزایی، امیر منوچهری و رویا فلاحی.

آقاخانی درباره اینکه بازیگری در چه بخشی سخت تر است گفت: هیچ کدوم دشواری آزاردهنده و پادگان وار تئاتر را ندارد. تئاتر امکان خطا نداری و دشوارتر است چون حق اشتباه نداری.

امتیاز شما