امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

انتقال هنرمندانه آرمانهای انقلاب به نسل جوان

مشاهده ۲۳۰
۱۴۰۲/۰۳/۲۷- ۱۱:۴۸

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه تعدادی از معاونین و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با مدیرکل جدید صداوسیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل جدید صداوسیمای آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به ضرورت همکاری بیش از پیش سپاه با صداوسیما در حوزه‌های مختلف اطلاع رسانی و فرهنگی گفت: برگزاری جلسات هم فکری بین این دو نهاد انقلابی یک امر اجتناب ناپذیر است و باید راهکارهای رسانه ای و هنری به عنوان محتوای تولیدی برنامه سازان از این جلسات استخراج شود. ناصر حجازی فر با بیان این که در شرایط رسانه ای امروز موضوع جذابیت برنامه‌ها و استفاده از روش های مبتکرانه می تواند در جذب مخاطب و مقابله با هجمه رسانه‌های معاند موثر واقع شود افزود: در این راستا باید ارزش ها و آرمانهای انقلاب به صورت هنرمندانه به نسل جوان انتقال یابد و در واقع قهرمانان واقعی و ملی خود را برای الگوگیری جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تبریک مسئولیت جدید و آرزوی موفقیت برای ایشان و با تاکید بر همکاری بیش از پیش صدا و سیمای استان و سپاه شهدا و این که ظرفیت مردمی سرمایه صدا و سیما محسوب می‌شود اظهار امیدواری کرد که با کمک صدا و سیما کارهای فاخری در جهت اطلاع رسانی از دستاوردهای امنیتی و توسعه فرهنگی در استان انجام دهیم.  حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان این که صدا و سیما در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی دارد، گفت: رسانه ملی در موضوعات فرهنگی نقش بی بدیلی دارد و در انعکاس فعالیت حوزه‌های مختلف خدمت رسانی سپاه به مردم، نقش صدا و سیما یک نقش محوری است.

امتیاز شما