امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

با همسر ولخرج چه کنیم

مشاهده ۱۵۰
۱۴۰۲/۰۴/۱۱- ۱۲:۲۵

برنامه «خانه و خانواده» روز دوشنبه 12 تیر، با حضور دکتر فاطمه یزدانی روانشناس و مشاور خانواده از نحوه برخورد با همسر ولخرج می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همسر ولخرج یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بیشتر زوجین از آن شکایت دارند و باعث اختلافات بسیاری در بین آنها شده است.

یکی از رایج ترین دلایل تنش ها و جر و بحث های زن و شوهرها در زندگی مشترک، مسائل مالی است که به اشکال مختلف در کیفیت روابط زوج ها تاثیر منفی می‌گذارد.

برخی از افراد ولخرج بودن را از خانواده‌شان یاد می‌گیرند. اگر پدر یا مادر یا اعضای دیگر خانواده‌شان هم این عادت رفتاری را داشته باشند و این را در خانواده خود رواج داده باشند، باعث می‌شود افراد هم به این گونه تربیت شوند.

برخی از افراد ذهن مدیریت مالی ندارند یا در رفتار نمی‌توانند این سیاست‌ها را اجرا کنند. خرج‌های زیادی می‌کنند و حساب و کتاب پول‌شان در دست‌شان نیست. نداشتن مدیریت مالی باعث می‌شود افراد در زمان و شرایط نامناسب و اشتباه، پول زیادی خرج کنند و در سختی بیفتند، اما همچنان این روال را ادامه می‌دهند.

برنامه «خانه و خانواده» روز دوشنبه 12 تیر، با حضور دکتر فاطمه یزدانی روانشناس و مشاور خانواده از نحوه برخورد با همسر ولخرج  و پیامدهای عدم مدیریت مالی می‌گوید.

گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما