امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ضرورت هم افزایی رسانه ای با امور بانوان و خانواده استانداری

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۲/۰۴/۱۲- ۱۱:۳۱

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با حضور در صداوسیما، انتصاب ناصر حجازی فر را به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای آذربایجان غربی تبریک گفت و برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت نمود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نیر الهامی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی دراین دیدار بر ضرورت سامان دهی امور فرهنگی و اجتماعی مربوط به زنان و خانواده در راستای سیاست های کلی نظام تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی‌های خوبی بمنظور شناسایی فرصت های شغلی، اجتماعی و فرهنگی با رویکرد توانمندسازی بانوان استان انجام شده که با کمک رسانه استانی می توان به بسیاری از این اهداف پیش بینی شده نایل گردید. وی پوشش و انعکاس همایش های تخصصی از سوی صداوسیما را مهم و اساسی برشمرد و افزود: چنین همایش هایی در جهت ارتقای سطح دانش ، فرهنگ جامعه و آموزش خانواده‌ها برگزار می‌شود.

ناصر حجازی فر مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی هم به خطر کاهش جمعیت جوان در کشور اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از صاحب نظران و اساتید برجسته و بهره گیری از ظرفیت صداوسیما با کارهای فرهنگی به موضوع جوانی جمعیت پرداخت نمود و آنرا برای مردم تبیین کرد. حجازی فر درادامه بر اشاعه فرهنگ فرزندآوری از سوی تمامی دستگاههای فرهنگی تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی باید از تمامی ظرفیت خود در خصوص رشد و جوانی جمعیت استفاده نمایند.

امتیاز شما