امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مراسم اختتامیه «آیین سخن» برگزار شد
مراسم اختتامیه «آیین سخن» برگزار شد

رادیو تهران در جشنواره آیین سخن خوش درخشید

مشاهده ۳۰۲
۱۴۰۲/۰۴/۱۳- ۱۰:۴۹
تعداد بازدید:302

شبکه رادیویی تهران در دو بخش جشنواره ملی «آیین سخن»، بخش گفت وگو محور و بخش کوتاه و تبلیغی خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم اختتامیه «آیین سخن» دوشنبه ۱۲ تیر ماه، با حضور علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و جمعی از رادیویی‌ها با معرفی برگزیدگان و تقدیر از پیشکسوتان در استودیو شماره یک معانت صدا برگزار شد.
این جشنواره که با هدف پاسداشت زبان فارسی برپا شده بود از علاقه مندان و برنامه سازان برگزیده تقدیر و قدردانی به عمل آورد، در فواصل برنامه ضمن سپاس و قدردانی از استقبال شرکت کنندگان، نام های برگزیدگان در بخش های مختلف اعلام شد. شبکه رادیویی تهران در دو بخش جشنواره ملی «آیین سخن»، بخش گفت وگو محور و بخش کوتاه و تبلیغی خوش درخشید.
برنامه ساز شبکه رادیویی تهران، فاطمه ترسا با پادکست "سایه" در بخش کوتاه و تبلیغی موفق به کسب تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.
از دیگر برگزیدگان این شبکه رادیویی نیکو یوسفی است که با برنامه "میدان فرهنگ" در بخش گفت وگو محور موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.
همچنین در این مراسم از چهار تن از پیشکسوتان هنرمند رادیو ایران «تورج نصر، ناهید ترابی گودرزی، ناصر ملائیان، علی آذری ارقون» نیز تقدیر شد .
گفتنی است؛ از ابتکارات معاونت صدا برگزاری جشنواره آیین سخن و پاسداشت زبان فارسی است که علاوه بر توجه به چهره‌های زبان فارسی، میدانی برای کسانی است که استعدادهای خود را چه در داخل و چه در خارج، به منصه ظهور می رسانند.  


امتیاز شما