امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

موج گرما در رادیو صبا

مشاهده ۶۶۳
۱۴۰۲/۰۴/۱۳- ۱۴:۱۶

با فرارسیدن فصل تابستان و گرمای هوا برنامه‌های شبکه رادیوی0ی صبا با حا ل و هوای تابستانی راهی آنتن می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «راز بقایی..، دفتر تابستان، دوراهی، هدهد صبا، بسته پیشنهادی و بچه محل» عنوان ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی برای فصل تابستان است. «راز بقایی» برنامه کوتاهی است، که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۴۵ با رویکرد صرفه‌جویی در مصرف آب و برق تقدیم مخاطبان می‌شود.
«دفتر تابستان» برنامه ادبی این شبکه رادیویی است، که با ترکیب داستان‌های گرم تابستانی و اشعار و متون خواندنی به روایت امیرحسین مدرس لحظات خاطره انگیزی را تقدیم مخاطبان می‌کند.
برنامه «دوراهی» در قالب یک مسابقه رادیویی مفرح مخاطبان را با مشاغل و مهارت مختلف آشنا می‌کند، که در ایام تابستان این برنامه به معرفی شغل‌های فصلی تابستانی می‌پردازد.
«دوراهی» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی رضا عزتی تقدیم مخاطبان می‌شود.
این شبکه رادیویی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ برنامه فرهنگی «هدهد صبا» را با رویکرد اطلاع رسانی اخبار فرهنگی و هنری تقدیم مخاطبان می‌کند. این برنامه بسته‌های فرهنگی برای اوقات فراغت در تابستان به مخاطبان پیشنهاد می‌کند.
«بسته پیشنهادی» عنوان برنامه زنده این شبکه رادیویی است که روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح مجموعه ای از فعالیت‌های فرهنگی، سرگرمی و گردشگری را برای روزهای آخر هفته به مخاطبان پیشنهاد می‌کند.
این برنامه در فصل تابستان با توجه به فصل گردشگری و اوقات فراغت مخاطبان راهی آنتن می‌شود.
برنامه زنده «بچه محل» با اجرای اردشیر منظم جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ به معرفی مناطق گردشگری مختلف کشور می‌پردازد.
گفتنی است، سایر برنامه‌های این شبکه رادیویی به ویژه برنامه‌های زنده «صبح صبا، عصر صبا» با پرداختن به موضوعات مناسب این فصل با حال و هوای تابستان راهی آنتن می‌شوند.

رادیو صبا را روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

امتیاز شما