امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

دور زدن قانون ممنوع حتی «صبح صبا»

مشاهده ۱۹۳
۱۴۰۲/۰۴/۲۶- ۱۴:۲۰

برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی طنز به موضوع دور زدن قانون در جامعه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «اجرای قانون زیباست، اما برای دیگران». این جمله را هیچ انسانی با هر سطحی از دانش، نمی‌پذیرد، اما در رفتار اکثر انسان‌ها این جمله به صورت عملی تجلی‌ یافته است. این اتفاق برای بسیار پیش آمده است و گاهی هم از نزدیک آن را مشاهده کرده‌ایم.

الگوهای قانون‌گریز، اجرای قانون را برای دیگران لازم و برای خود بی‌اهمیت در نظر می‌گیرند. پیامد این بی‌توجهی، ایجاد تشنج در جامعه خواهد بود. در همه‌ی جوامع دنیا، قوانین خوب و بد وجود دارند، ولی به تجربه دریافته‌ایم که «قانون بد بهتر از بی‌قانونی است». اگر در هر جامعه یا هر رده‌ی سنی، بی‌قانونی ترویج پیدا کند، به‌طور قطع امنیت و نظم اجتماعی در آن جامعه پایدار نخواهد ماند.

رایو صبا با رویکرد فرهنگ سازی صحیح در مورد اهمیت قانون روز سه شنبه ۲۷ تیر ماه با موضوع قانون گریزی راهی آنتن می‌شود. این مجله صبحگاهی به صورت زنده در قالب نمایش های طنز، بخش های خبری، گزارش های مردمی و تعامل با مخاطبان به نقد قانون گریزی‌های رایج و قانونی که در جامعه اتفاق می افتد می‌پردازد.

مخاطبان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند و تجربیات ونظرات خود را به اشتراک بگذارند.

«صبح صبا» شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی امیر اکبری، اجرای آرمان غفارینان همراه مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما