امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«قرار» شبکه پنج در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

مشاهده ۲۹۶
۱۴۰۲/۰۵/۰۴- ۱۳:۵۵

شبکه پنج سیما به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ویژه‌ برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مرداد روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «قرار» ویژه تاسوعا و عاشورا از ساعت 9 صبح در استودیو و با اجرای سید رضا نواب به صورت MC روی آنتن می‌رود.

در طول پخش این برنامه، ارتباط زنده با اماکن متبرکه استان تهران و شهرستان‌های استان‌ از جمله ارتباط با مراسم عزاداری بازار تهران، حرم سیدالکریم شاه عبدالعظیم حسنی(ع)، میدان امام حسین(ع)، حسینیه آبشناسان، شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، اسلامشهر و ... برقرار خواهد شد. 
بخش اول این برنامه در روز تاسوعا تا ساعت 13 و عاشورا تا ساعت 12 خواهد بود. «قرار» در نوبت دومِ این برنامه از ساعت 16 تا 18 همراه با گزارش‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

ویژه ‌برنامه «باب‌القبله» به تهیه‌کنندگی حسین فرزندی و با اجرای مصطفی امامی نیز در دو نوبت به صورت زنده در این ایام حوالی ساعت 21 با حضور پیرغلامان و چهره‌های مرثیه‌سرا روانه آنتن می‌شود.

همچنین برنامه «سدره» به تهیه‌کنندگی مهیار عبداللهی نیز به صورت زنده از کربلای معلی همراه با بخش‌های ویژه و با حضور مهمانان مختلف در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) حوالی ساعت 11:45 همراه با مخاطبان شبکه پنج سیما خواهد بود.

مستند «فرزندان روح‌الله» به کارگردانی امیر اسکندری نیز چهارشنبه 4 مرداد ساعت 20 از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود. این مستند با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با شهدای شاخص(شهید آوینی، شهید ابراهیم همت، شهید محمد علی جهان آرا) تهیه شده است. بازپخش این مستند جمعه حوالی ساعت 12:15 خواهد بود.

مستند «برگی از تاریخ» چهارشنبه ساعت 20:45 پخش و تکرار آن پنجشنبه ساعت 13:05 خواهد بود. عملیات مرصاد و شکست منافقین (مجاهدین خلق) محوریت از مستند است.

سخنرانی مذهبی، پخش نوحه ‌و روضه خوانی و ... نیز از جمله بخش‌های دیگری است که برای پخش در این ایام از شبکه پنج سیما در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما