امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور استاندار آذربایجان‌ شرقی در تحریریه خبر صداوسیما

مشاهده ۳۹۹
۱۴۰۲/۰۵/۱۹- ۱۲:۳۸

استاندار آذربایجان‌ شرقی با حضور در تحریریه خبر صداوسیما، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در تحریریه خبر صدا و سیما‌ی استان ضمن دیدار و گفتگو با خبرنگاران رسانه ملی از تلاش‌های آنان قدردانی و مطالبه گری خبرنگاران را در تسهیل و تسریع مسیر توسعه و پیشرفت استان مهم و موثر دانست .

استاندار آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر نقش رسانه ملی در امیدآفرینی در جامعه خاطر نشان شد: صدا و سیما باید در کنار توجه ویژه به امیدآفرینی، سعی کند هویت ملی و اسلامی را که مورد هجمه گسترده دشمنان نظام و انقلاب است تقویت نماید.

عابدین رضوی خرم با مهم خواندن نقش بی بدیل و بی نظیر صدا و سیما در جهاد تبیین افزود : قطعا اصلی‌ترین و سنگین ترین وظیفه در این موضوع بر عهده صدا و سیما است.

خرم از آمادگی استانداری برای پیشبرد اهداف راهبردی و توسعه زیرساخت‌های فنی مورد نیاز رسانه ملی در استان خبرداد و اظهار داشت : صدا و سیما در یک جنگ و تقابل نابرابر با نظام رسانه‌ای دشمن قرار دارد و ما برای تامین و تجهیز سخت‌افزاری و نرم افزاری آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی صدا و سیما را در انعکاس واقع بینانه مشکلات ، مطالبات و خواسته‌های مردم مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: بیان درست دستاورد‌ها و خدمات دولت به مردم زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه و اعتماد آنان به نظام و آینده درخشان انقلاب در توسعه اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

عابدین رضوی خرم در پایان این دیدار از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست ارتباط نزدیک و صمیمانه خود را با اصحاب رسانه و خبرنگاران به ویژه رسانه ملی تداوم بخشند و از ظرفیت‌های عظیم و گسترده صدا و سیما برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام و دولت استفاده کنند.

در این دیدار دکتر اکبر رضایی مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از میزان تولید و پخش خبر در تبریز و شهرستانهای استان، مهمترین مطالبات ، نیازها و خواسته‌های این حوزه را در راستای تقویت و توسعه استان طرح کرد .

تصاویر

امتیاز شما