امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

منتظر «فیلم سازی» مسافرکش هندی در شبکه پنج باشید

مشاهده ۱۷۹
۱۴۰۲/۰۵/۲۱- ۱۱:۲۰

فیلم سینمایی «فیلم سازی» با گویندگی 26 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی محصول هند در سال 2021 بوده و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولائی، الهام چارانی، مونا خجسته، جمیله رستگاران، علی اصغر رضایی نیک، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، محمدطاهر ابوالقاسم، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این اثر درام و کمدی آمده است: دوربین یک مسافر در ریشکا جا می‌ماند و زندگی راننده ریشکا را متحول می‌کند...

این فیلم اثری متعلق به سینمای هند، اما متفاوت از آثار تجاری و اغراق آمیز این کشور که درباره جادوی سینماست و این که چگونه ساخت یک فیلم برای گروهی از جوانان یک روستا به وسوسه ای جذاب تبدیل می‌شود که رهایشان نمی‌کند و چگونه همان فیلم پس از نمایش مردم روستا را تحت تأثیر قرار می دهد. فیلم در عین حال طنزی پررنگ و جذاب دارد که خنده بر لبان مخاطب می نشاند و او را سرگرم می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما