امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی راهکارهای رسانه ای لازم برای پوشش شایسته سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

مشاهده ۲۱۴
۱۴۰۲/۰۵/۲۲- ۱۱:۳۰

نشست هماهنگی پوشش رسانه ای سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور مدیران کل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی و ورزش و جوانان و معاونان و مدیران تولید ، پخش ، فنی و جمعی از همکاران تولید در اتاق جلسات شبکه سهند برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا وسیمای استان آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به تمهیدات رسانه ملی برای پوشش رادیویی، تلویزیونی و خبری این تور گفت : تلاش می‌کنیم کل 6 مرحله تور سی و ششم و مسیرهای این مسابقه بین المللی در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل را به صورت زنده پوشش دهیم. دکتر اکبر رضایی افزود : صدا وسیمای استان آذربایجان شرقی امسال نیز همانند سال های قبل تمام اهتمام خود را به کار خواهد گرفت تا پوششی شایسته و حرفه ای را به نمایش بگذارد .

 مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تقدیر از تلاش های همکاران رسانه ملی ، با مرور مسیرها و زمان‌های برگزاری این تور گفت : یکی از مثبت ترین نکات تور امسال حضور تعداد زیادی از تیم های باکیفیت خارجی و حضور تیم های اروپایی و آفریقایی است که می تواند کیفیت رقابت ها را ارتقا دهد. حبیب ستوده نژاد افزود :  تور ایران - آذربایجان هویت ورزش ایران بوده و برگزاری مناسب آن نیازمند هماهنگی کامل با تمامی ارگان‌ها می‌باشد و امیدوارم بتوانیم این تور را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

گفتنی است سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از چهارم الی نهم شهریور ماه سال جاری در شش مرحله و در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود و دوچرخه سواران 890 کیلومتر را در این رقابت ها را رکاب خواهند زد.

تصاویر

امتیاز شما