امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

صدای کودکان و بانوان در «من زینبم» شنیده می‌شود

مشاهده ۳۲۵
۱۴۰۲/۰۵/۲۹- ۱۰:۵۴
تعداد بازدید:325

نیکانیک گفت: در برنامه «من زینبم» سعی شده تا با برقراری ارتباط با مخاطب برنامه اعم از بانوان و دختران سراسر کشور صدای این قشر انسان ساز باشیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مینا نیکانیک، تهیه‌کننده برنامه «من زینبم» رادیو اربعین درباره این برنامه که مخصوص بانوان تولید شده، گفت: در برنامه «من زینبم» سعی شده تا با برقراری ارتباط با مخاطب خاص برنامه اعم از بانوان و دختران سراسر کشور، صدای این قشر انسان ساز و جریان ساز از جامعه باشیم که یک جامعه در دامانشون متعهدانه پرورش پیدا می‌کند.
نیکانیک ادامه داد: این برنامه سعی دارد به معرفی تمام ابعاد وجودی و توانمندی‌های بانوان در عرصه اجتماع و تاثیرگذار از مکتب عاشورا و راه حضرت زینب بپردازد. بانوانی که هر کدام در مسیر رشد زندگی اجتماعی و خانوادگی، هدف و تلاش‌شان به سیره زینبی گره خورده است و هر کدام پرچم‌دار رسالت بانوی کربلا حضرت زینب (س) هستند.
تهیه‌کننده برنامه «من زینبم» افزود: این برنامه با شروع ماه صفر هر روز از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ تا پایان ماه این ماه یعنی بیست و پنجم شهریور به صورت زنده از رادیو اربعین روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز پخش می‌شود.

به گفته وی، از بخش‌های مختلف این برنامه می‌توان به اطلاع رسانی آخرین خبر‌های مربوط به حوزه بانوان در ایام پیاده روی اربعین، مصاحبه با بانوان فعال و نخبه و جریان‌ساز در عرصه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی هنری و سیاسی، ارتباط با مرز‌ها و موکب‌های مخصوص بانوان، پرداختن به توصیه‌های مورد نیاز بانوان و چگونگی تجهیز قبل از سفر و هر آنچه یک بانو قبل از آغاز سفر و حین سفر باید نسبت به آن آگاهی پیدا کند، توجه به تمهیدات پزشکی و مراقبت‌های مورد نیاز بانوان و کودکان و خانواده اشاره کرد، که توسط متخصصین مربوط به حوزه بانوان از قبیل متخصص زنان و زایمان و متخصص طب سنتی به صورت ارتباط زنده انجام می‌شود.

نیکانیک با بیان اینکه یکی از بخش‌های ویژه این برنامه «کودکان حرم» است، که اجرای این بخش برعهده مجریان عرصه کار با کودک و نوجوان و خود کودکان است، بیان کرد: در بخش کودکان حرم، مجری برنامه با اجرایِ قصه‌های کوتاه از اهل بیت و رشادت‌های شهدای عاشورا کودکان را با فرهنگ و سیره زندگی آل الله آشنا می‌کند. ارتباط تلفنی با بچه‌های مخاطب این برنامه رادیویی، روایت خاطرات سفر اربعین در کنار خانواده و شرکت در پویش «من راوی‌ام» از دیگر بخش‌های برنامه است.

امتیاز شما