امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

گشت و گذار شبانگاهی با «شب های بام ایران»

مشاهده ۱۵۴
۱۴۰۲/۰۵/۳۰- ۰۶:۵۷

با گشت و گذار «شب های بام ایران» به اماکن زیبای تفریحی و نقاط گردشگری استان چهارمحال و بختیاری سفر کنیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه ترکیبی «شب های بام ایران» از برنامه‌های پرمخاطب سیمای جهان بین است و شامل بخش های مختلف و متنوع زنده و ضبطی است.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21، به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن رضازاده با اجرای احمد باقری و مریم رفیعی، روی آنتن می رود.

عقیل عباسی گزارشگر بخش خودمونی، به سراغ صاحبان مشاغل مختلف می رود و با آنها در فضایی صمیمی‌گفت و گو می‌کند.

دیدار محمودی در قسمت دورهمی، به مناطق مختلف استان سفر می‌کند و پای صحبت های شنیدنی مردمان دیار خوبان می نشیند و از ازدواج، صله رحم و اهمیت تداوم سنت هایی مثل دورهمی‌های خانوادگی، می‌گوید.

نقاط دیدنی و ظرفیت های گردشگری استان را در گشت و گذار حسن مجیدی می توان نگاه کرد.

شاعران استان، اشعار مرتبط با موضوعات و محورهای برنامه را در قسمت ترنم ارائه می دهند.

شب های روشن و پخش نماهنگ هایی از تصاویر شبانه شهرستان‌های مختلف استان، بانوان نام آور و گپ و گفت فاطمه رفیعی با بانوان فعال عرصه‌های مختلف، میراث ماندگار و معرفی شاخصه‌های فرهنگی مردم استان با حضور کارشناس فرهنگی، موسیقی تصویرهای ملی و بومی، میان برنامه و ارائه پیامک های مخاطبان هم از دیگر بخش های بسیار دیدنی این برنامه است.

کارگردان تلویزیون: جلال بهمنی، تصویربرداران: مهدی براتی، تورج حسن زاده، هادی شریف پور و عباس رفیعی، صدابرداران: رضا میلانی و سید عباس حسینی، منشی صحنه: سوسن حبیبی، مدیر صحنه: محسن کرمی و تدوینگر سمیه محمدی هستند.

امتیاز شما