امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر کل صداوسیمای گلستان در دیدار آزادگان مرکز تاکید کرد:
مدیر کل صداوسیمای گلستان در دیدار آزادگان مرکز تاکید کرد:

به بصیرت و رشادت آزادگان مدیون هستیم

مشاهده ۱۷۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۷- ۱۱:۱۲
تعداد بازدید:177

به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی مدیر کل صداوسیمای استان گلستان به همراه معاون مالی و اداری، مدیر حوزه بسیج صدا و سیما و مشاور مدیرکل در امور ایثارگران در منزل آزادگان عزیز و سرافراز مرکز گلستان غلامرضا رحیمی و علی گل محمدی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار مدیر کل صداوسیما ضمن گرامیداشت مقام آزادگان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه ما همیشه به بصیرت و دلاورمردی و رشادت شما آزادگان گرانقدر مدیون هستیم و روحیه بالا و عالی خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین درس برای همه ماست و وظیفه همگی آحاد ملت را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین تر می‌کند.

رسول شکری نیا ایثار و صبر و پایداری آزادگان در دوران اسارت را بی نظیر و نمونه و ستودنی شمرد و گفت: شما عزیزان به تمام دنیا ثابت کردید که می توان در سخت ترین شرایط و با کمترین امکانات، بیشترین توفیقات و موفقیت ها را کسب نمود و صدای رسای نظام و انقلاب و اسلام را به تمام عالم مخابره کرد و هرگز سختی‌هایی که شما آزادگان عزیزان در دوران اسارت در بند رژیم بعثی عراق را متحمل شدید فراموش نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه صبر و استقامت آزادگان در زمان اسارت می‌تواند بزرگترین سرمشق نسل حاضر برای عبور از سختی‌ها و مشکلات کشور در همه زمینه‌ها باشد افزود: ایران اسلامی‌ به داشتن شما آزادگان غیرتمند افتخار و می‌بالد که توانستید با صبر و استقامت بر مشکلات و سختی‌ های دوران اسارت غلبه کرده و با نمره خوبی این امتحان را پشت سر گذاشته و اجر و‌مزد آن را از درگاه خداوند متعال دریافت نمایید.

در ادامه آزادگان عزیز مرکز، ضمن بیان خاطراتی از روزهای دوران اسارت خود از زندان‌های رژیم بعثی و ذکر حماسه و ایثار و آزادگی و صبر و استقامتشان، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشته و بار دیگر بر عهد و پیمان خود با نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری تأکید و از اهتمام و حضور مدیر کل مرکز و هیئت همراه تشکر و قدردانی کردند.

در پایان مدیرکل صداوسیمای استان گلستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از آزادگان عزیز مرکز که از بازنشستگان هستند تجلیل بعمل آورد.

تصاویر

امتیاز شما