امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی رادیو اربعین از رادیو عربی معاونت برون مرزی

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۲/۰۶/۱۱- ۱۱:۱۸

برنامه «رنگ های فرهنگی» از رادیو عربی شبکه عربی و آفریقایی معاونت برون مرزی، اختصاص به موضوع «معرفی رادیو اربعین» دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اربعین با رسالت اطلاع‌رسانی و تسهیل در امور زائران برای پیاده‌روی اربعین آغاز بکار کرده است. رادیو اربعین با فعالیتی یک ماهه کلیه اخبار مربوط به این مناسبت مهم را به گوش شنوندگان می‌رساند. محور‌های این رادیو اطلاع‌رسانی به زائران پیرامون پایانه‌های مرزی وتوصیه‌هاای مهم در خصوص شرکت در این مراسم بزرگ است. از طرفی، رادیو اربعین با ارتباط با کمیته‌های مختلف ستاد مرکزی اربعین از حمل‌و نقل و موضوعات مربوط به گذرنامه گرفته تا درباره کمیته اعزام و ... اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد و گفت و گو با مسئولین مربوطه انجام می‌شود، تا مردم در کوتاه‌ترین زمان پیام خود را دریافت کنند.

همچنین از جمله محور‌های مهم دیگری که در برنامه «رنگ های فرهنگی» رادیو عربی در خصوص کارکردها و معرفی رادیو اربعین بدان‌ها اشاره می‌شود: تعمیق ارزش‌ها و باور‌های دینی و تقویت اسلامی، ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در خصوص درس‌های عاشورا، الگوسازی مناسب از شخصیت‌های عاشورایی به ویژه برای نوجوانان و جوانان و اطلاع‌رسانی و پیگیری مطالبات مربوط به زائران حسینی (ع) است.

برنامه «رنگ های فرهنگی» با تهیه کنندگی مشترک جعفر دژم خو و کاوه مستخرالذاکرین، اجرای امیر فوزی فرد و علیا مسگر، روزهای شنبه بر روی آنتن رادیو عربی می رود. این برنامه بلافاصله پس از پخش بر روی تارنمای رادیو به آدرسhttp://arabicradio.net/ بارگزاری می‌شود.

امتیاز شما