امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس همدلی دولت و مردم در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی از قاب رسانه ملی

مشاهده ۲۳۶
۱۴۰۲/۰۶/۱۸- ۰۸:۵۲

شبکه خاوران بیش از هزار 170 دقیقه برنامه از سفر رئیس جمهور را در قالب برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی، گزارش های خبری و محتواهای مجازی در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری منعکس کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جریان سفر یک روزه رئیس جمهور به استان شبکه خاوران گروه‌ها تولیدی و پشتیبانی خود را از معاونت های سیما ،فنی ، خبر و رادیو به شهرستان‌های مقصد رئیس جمهور اعزام کرد و بیش از هزار 170 دقیقه برنامه در قالب های مختلف رادیویی، تلویزیونی، گزارش های خبری و محتواهای مجازی در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری انعکاس داد.

در جریان این سفر سیمای خاوران با 423 دقیقه برنامه سفر رئیس جهور را در قاب رسانه ملی به تصویر کشید. همچنین با همت همکاران و برقراری 7 ارتباط زنده تصویری با سایر شبکه‌های ملی  به مدت 274 هم وطنان در سایر نقاط کشور هم در جریان سفر رئیس دولت به استان خراسان جنوبی قرار گرفتند.

معاونت صدای شبکه خاوران هم با بیش از 440 دقیقه برنامه مخاطبان رادیو را در جریان سفر رئیس جمهور به استان قرار داد .

معاونت خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی همچون گذشته انعکاس کامل برنامه‌های سفر رئیس جمهور از بخش های مختلف  خبری را در دستور کار خود قرار داد و با بیش از 410 محصول مختلف در خبرگزاری و کانال های خبر برنامه‌ها و حاشیه‌های سفر رئیس جمهور را برای مخاطبان مخابره کرد .

معاونت فنی نیز با آماده سازی و اعزام چندین گروه فنی با بکارگیری ۷ واحد سیار تلویزیونی وSNG ، واحدهای سیارتلویزیونی و سیتم های پرتابل  از چندین نقطه استان برنامه‌های مختلف این رویداد مهم را سیگنال رسانی مناسب کرد.

فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با تولید محتواهای مختلف در قالب های گوناگون سفر ریاست جمهوری به استان را پوشش داد .

رئیس جمهو در سفر یک روزه خود به خراسان جنوبی به شهرستان فردوس در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان و شهرستان درمیان در فاصله 90 کیلو متری شرق مرکز استان سفر کرد و دستور لازم برای  آغاز عملیات زیر سازی راه آهن بیرجند را صادر  و در اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین در بیرجند شرکت و بعد از سفر های خود به شهرستان‌ها ،  در جمع نخبگان و علمای خراسان جنوبی حضور پیدا کرد که تمامی این برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه خاوران و سایر شبکه‌های ملی پخش شد.

تصاویر

امتیاز شما