امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای استقبال از شهدای تازه تفحص شده

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۲/۰۶/۲۲- ۱۰:۴۵

به مناسبت بازگشت پیکر مطهر 23 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ، صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی مراسم استقبال از مرز کیله سردشت، وداع و تشییع پیکر شهیدان در ارومیه را بطور کامل و زنده پوشش داد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، پوشش کامل و پرحجم رسانه ای و اطلاع رسانی برای انعکاس باشکوه مراسم استقبال از شبکه‌های سراسری به ویژه شبکه خبر، مراسم شبی با شهدا و پوشش مراسم وداع  در محل مصلای امام خمینی(ره) ارومیه با استقرار کامل همه ظرفیت های تولیدی اعم از سیما، صدا و خبر در طول مسیر از سردشت تا معراج شهداء را بطور زنده از شبکه استانی پخش نمود.

این شهدا در عملیات‌های اخیر کاوش شهدا در مناطق عملیاتی کردستان ایران و کردستان عراق، تفحص شده اند و با استقبال مرز نشینان آذربایجان غربی از مرز کیله سردشت وارد آذربایجان‌غربی شدند.

پیکر مطهر 23 شهید بعد از عبور و تشییع از شهرهای سردشت، میرآباد پیرانشهر،نقده به مصلای امام خمینی ارومیه انتقال خواهند یافت و روزچهارشنبه شب ساعت ۲۱ همزمان مراسم رحلت پیامبر (ص) در مصلای امام خمینی (ره) مراسم شبی با شهدا و وداع برگزار خواهد شد.

امتیاز شما