امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
هم‌زمان با پخش پنجمین قست؛
هم‌زمان با پخش پنجمین قست؛

دومین تیزر رسمی «عاشورا» رونمایی شد

مشاهده ۴۵۳
۱۴۰۲/۰۶/۲۴- ۲۰:۵۸
تعداد بازدید:453

همزمان با پخش قسمت پنجم سریال «عاشورا» و روایت مجاهدت‌های رزمندگان لشگر ٣١ عاشورا، از دومین تیزر رسمی این مجموعه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «عاشورا» به کارگردانی‌هادی حجازی‌فر، روایتی متفاوت از مجاهدت‌های رزمندگان لشگر ٣١ عاشورا، در عملیات خیبر و بدر را به تصویر کشیده است. 
همزمان با پخش قسمت پنجم سریال «عاشورا» از دومین تیزر این سریال، ساخته سیدمیثم میرزایی رونمایی شد. 

 سریال «عاشورا» در نسخه سینمایی خود با نام «موقعیت مهدی» سعی داشت تا زندگی شهید مهدی باکری را در سال‌های ١٣۶٢ تا ١٣۶٣ روایت کند، اما در نسخه تلویزیونی سعی دارد به معرفی سایر رزمندگان این لشگر و جزئیات عملیات خیبر و بدر بپردازد.

«موقعیت مهدی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر برنده پنج جایزه، از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد و توانست در اکران، عنوان پرفروش‌ترین فیلم دفاع مقدس تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.
سریال ٧ قسمتی«عاشورا» اولین ساخته‌هادی حجازی‌فر و محصول مرکز سیما فیلم است که پخش خود را از ٢٧ مرداد ماه آغاز کرده و بصورت هفتگی جمعه‌ها ساعت ٢٢ از شبکه یک سیما و شنبه‌ها ٢۴ بامداد از شبکه تماشا پخش می‌شود.

 هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی در سریال «عاشورا» نقش آفرینی می‌کنند.

ویدئوها

امتیاز شما