امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن میلاد پیامبر مهربانی در بام بلند ایران

مشاهده ۲۴۹
۱۴۰۲/۰۷/۰۸- ۰۶:۳۰

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های متنوع، میلاد باسعادت پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای جهان بین با برنامه‌های «عید مهربانی» و «شب های بام ایران»، بزرگترین عید مسلمانان جهان را با جشن و سرور برگزار می‌کند.

«عید مهربانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی، اجرای عقیل عباسی و مینا حیدری، لحظه‌های خوب و خوشی برای بینندگان رقم می زند.

حضور خوانندگان استانی، شاعران، گروه سرود، کارشناس مذهبی، مولودی خوانی، نماهنگ و موسیقی از بخش های این برنامه تلویزیونی است که سه شنبه یازدهم مهر، ساعت 10 تا 11 روی آنتن می رود.

«شب های بام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامین رضوی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی، روی آنتن می رود.

گزارش های مردمی‌ با گزارشگری محمد یگانگی، شب نشینی با حضور مهدی عالی در جمع یکی از خانواده‌های میهمان نواز استان، دعوت از خوانندگان هنرمند، موسیقی تصویر، شاعران، گروه سرود، میان برنامه‌های شاد و ارائه پیامک های ارسالی مخاطبان، از بخش های متنوع این برنامه است که شب میلاد ساعت 21 تقدیم بینندگان می‌شود.

معاونت صدا نیز با ویژه برنامه «ماه مجلس» میلاد خاتم الانبیا(ص) و امام جعفرصادق (ع) را ارج می نهد.

گزارش های مردمی، گفتار متن، ووکس پاپ با موضوع "چرا پیامبر اسلام رسول رأفت و مهربانی است"، برش فیلم محمد رسول الله، ارتباط با گزارشگران‌ آزاد در خصوص بیان آداب و رسوم روز میلاد پیامبر در نقاط مختلف استان، شعر شعرای استان در مدح حضرت محمد(ص)، مداحی، سرود، تلفن و پیامک، از بخش های متنوع این ویژه برنامه است که به تهیه کنندگی لیلی بابایی، گویندگی آرزو بلالی و گزارشگری فریده نادری، روز سه شنبه از ساعت 9 تا 11 روی آنتن می رود.

تهیه گزارش مناسبتی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی، تهیه نماهنگ برای پخش در ابتدای مجموعه‌های خبری شب و روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و مراسم جشن در تمامی‌ شهرستان‌ها و پخش از بخش های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات گسترده معاونت خبر برای این مناسبت فرخنده است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید دو کلیپ با محوریت وحدت و ولادت پیامبر رحمت، دو قطعه استوری موشن با موضوع هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص)، تقطیع بخش هایی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، انتشار اخبار مکتوب هفته وحدت، انتشار روزانه یک پوستر مرتبط با این هفته، انتشار محتواهای تولیدی و تأمینی در سایت و بسترهای مختلف فضای مجازی مرکز و استان ، لحظه‌های سراسر نور و شادی را گرامی می دارد.

امتیاز شما