امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛
به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛

عیدانه «به خانه برمی‌گردیم»

مشاهده ۳۹۵
۱۴۰۲/۰۷/۱۰- ۱۳:۲۹
تعداد بازدید:395

‌برنامه «به خانه برمی‌گردیم» به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) دوشنبه 10 مهر حوالی ساعت 20 به صورت ویژه‌ای روانه آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «به خانه برمی‌گردیم» با اجرای راحله امینیان و حسین مولایی با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌های گوناگون این میلاد خجسته را جشن می‌گیرد.

این برنامه میزبان گروه‌ هنری است که به اجرای کارهای هنری از استان‌هایی نظیر خراسان، سیستان، کردستان، آذربایجان، تربت‌جام، کرمانجی و ... می‌پردازد.

 امیر تاجیک "خواننده"، ناهید امیریان و سعید شیخ‌زاده "صداپیشه و پیشکسوت هنر دوبله" نیز از دیگر مهمانان این برنامه خواهند بود.

حضور گروه تواشیح لیله‌القدر، دف‌نوازی و گفت‌وگو با هنرمندان و بازیگرانی همچون سیروس میمنت، شراره رخام و ... از دیگر بخش‌های تماشایی این ویژه‌ برنامه است.

«به خانه برمی‌گردیم» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی زهرا خردمند نیک که به صورت ثابت شنبه تا پنجشنبه هر هفته حوالی ساعت 16:20در جدول پخش برنامه‌های شبکه پنج سیما قرار دارد و در شب ولادت خاتم الانبیا (ص) و امام جعفر صادق (ع) به صورت ویژه از ساعت 20  به مدت 180 دقیقه تماشایی خواهد شد.

امتیاز شما