امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
با پوشش لحظه‌ای در پرس تی‌وی از عملیات «طوفان‌الاقصی»؛
با پوشش لحظه‌ای در پرس تی‌وی از عملیات «طوفان‌الاقصی»؛

وقتی هیبت پوشالی فرو می ریزد

مشاهده ۳۰۵
۱۴۰۲/۰۷/۱۶- ۱۲:۴۳
تعداد بازدید:305

شبکه پرس تی‌وی با آغاز حملات نیروهای مقاومت فلسطین به مناطق رژیم صهیونیستی، پوشش لحظه‌‎ای و میدانی این تحولات را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عملیات غافلگیرانه و گسترده نیروهای مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی با پوشش گسترده رسانه‌ای شبکه پرس تی‌وی در قالب پخش زنده، خبرهای فوری، دعوت از کارشناسان بین المللی و بررسی دقیق ابعاد این اقدام همراه شده است.

این شبکه انگلیسی زبان همچنین با تهیه و پخش گزارش های میدانی از خبرنگاران حاضر در منطقه، جدیدترین اطلاعات و اخبار را از حملات نیروهای مقاومت علیه مواضع رژیم صهیونیستی به مخاطبان بین المللی خود ارائه می دهد.

تولید برنامه‌های «جریان خاورمیانه» و «فلسطین؛ محرمانه زدایی» با محور عملیات «طوفان‌الاقصی» و همچنین پخش یک ویژه برنامه با موضوع فلسطین به منظور ارائه دیدگاه‌های کارشناسی و تحلیلی نسبت به این حمله غافلگیرکننده و تاکید بر شکست سرویس های اطلاعات رژیم صهیونیستی در دستور کار این شبکه قرار داد.

بخش های وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی پرس تی‌وی نیز تولید محتواهای مرتبط با عملیات «طوفان‌الاقصی» را آغاز کرده و با هشتگ AlAqsaStorm#، جدیدترین اتفاقات و به‌روزرسانی‌ها را با مخاطبان خود در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

امتیاز شما