امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
گزارش تصویری خبرگزاری ایران پرس از طوفان الاقصی؛
گزارش تصویری خبرگزاری ایران پرس از طوفان الاقصی؛

راهپیمایی حامیان فلسطین در نیویورک

مشاهده ۱۵۰
۱۴۰۲/۰۷/۱۷- ۱۱:۲۶
تعداد بازدید:150

صدها نفر از مردم نیویورک در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، تجمع و راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی رسانه ملی، این راهپیمایی روز یکشنبه با شعار «همه برای فلسطین» از میدان تایمز منطقه منهتن نیویورک آغاز شد و حامیان فلسطین به سمت مقر سازمان ملل حرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حمایت از فلسطین در نیویورک با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را علیه مردم فلسطین محکوم و اعلام کردند، ریشه مشکلات سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اشغالگری و نژادپرستی صهیونیست‌ها ضد مردم مظلوم فلسطین است.

شماری از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حمایت از فلسطین هم در پاسخ به سوال خبرنگار ایران‌پرس در نیویورک تاکید کردند: به حمایت خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

حامیان فلسطین از ملیت‌های مختلف در نیویورک در این گفت وگو تاکید کردند: عملیات «طوفان‌الاقصی»، اقدامی غافلگیرانه و شجاعانه رزمندگان حماس است و این عملیات، حق قانونی مردم فلسطین و برای احقاق حق خود است.

نیروهای مقاومت از صبح شنبه عملیات «طوفان‌الاقصی» را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی در پاسخ به ۷ دهه اشغالگری ،جنایت و هتک حرمت به مقدسات شروع کردند و علاوه بر حملات راکتی به شهرک‌های اسرائیلی، به این مناطق هم نفوذ کردند و با نظانیان و شهرک‌نشینان صهیونیست درگیر شدند.

 https://farsi.iranpress.com/

امتیاز شما