امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی؛
دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی؛

تاکید بر ضرورت تشکیل اتاق فکر مشترک صدا و سیما و دانشگاه آزاد اسلامی

مشاهده ۲۹۰
۱۴۰۲/۰۷/۱۸- ۰۸:۴۹
تعداد بازدید:290

در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی بر تعامل علمی و فرهنگی هرچه بیشتر دانشگاه و رسانه ملی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در این دیدار با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های منطقه و دانشجویان در برنامه‌ها، آمادگی رسانه ملی را برای بازخورد و پوشش رسانه ای عملکردها، همایش ها و نشست های علمی و تخصصی دانشگاه‌ها اعلام کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه ریزی این مرکز برای بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها در برنامه‌های تخصصی و علمی افزود: بهره مندی از دانش، تجربه و تخصص اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان برای رسانه ملی یک هدف راهبردی است و در راستای تقویت نگاه علمی‌برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به مسائل مختلف جامعه، برنامه ریزان و برنامه سازان تمام اهتمام خود را در این زمینه بکار خواهند گرفت.

رضایی میزان نفوذ، فراگیری و جامعه هدف رسانه ملی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان شد: دانشگاه‌های استان از معتبر‌ترین مراکز علمی‌ کشور هستند و بی شک دارای اندوخته‌ای از ظرفیت‌های بالای علمی اند و با تعامل متقابل می‌توانند گام های خوبی در راستای رشد علمی و توسعه استان بردارند .

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی هم با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی صدا و سیما با جامعه دانشگاهی و دانشجویی استان، گزارشی از فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی و رشته‌های موجود دانشگاه و برنامه‌های تحول آفرین و آموزش های مهارت آموز و تعالی محور آن ارائه کرد .

دکتر آرش رنجبران با اشاره به گستردگی فعالیت ها و اقدامات دانشگاه در حوزه‌های مختلف افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و دانشگاه عمومی و دانشگاه آزاد به عنوان یکی از قطب علمی و فرهنگی، رسالت سنگینی در اشاعه علم و فرهنگ در جامعه دارند و فعالیت این دو نهاد در کنار هم می تواند بستر ساز توسعه باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت خوبی برای بستر سازی توسعه برنامه‌های آموزشی و مهارتی به وجود آورده است ادامه داد : توسعه دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه آزاد و نیل به اهداف پیش بینی شده مستلزم بهره گیری از ظرفیت بزرگ رسانه ملی است و امیداوریم با تعامل بیش از پیش بتوانیم به نقش و رسالت خود در پیشبرد علم و مهات و تخصص دست پیدا کنیم و در تأمین محتوا و جهت‌دهی صحیح علمی و فرهنگی برنامه‌های صدا و سیما یاری‌رسان این دانشگاه عمومی‌باشیم .

در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و مدیرکل صدا و سیما بر اهمیت تشکیل اتاق فکر مشترک برای ترسیم نقشه راه به منظور پیشبرد اهداف دو مجموعه تأکید کردند.

امتیاز شما