امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

طوفان‌الاقصی؛ فریاد آزادی‌فلسطین مقابل سفارت اسرائیل در لندن

مشاهده ۲۶۶
۱۴۰۲/۰۷/۱۹- ۱۴:۰۶
تعداد بازدید:266

خیابان‌های لندن همچنان شاهد تجمع و راهپیمایی در حمایت از فلسطین، غزه و عملیات «طوفان‌الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حامیان فلسطین از ملیت‌های مختلف در بریتانیا عصر سه‌شنبه با برگزاری تظاهرات و تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین در غزه اعلام کردند. حامیان فلسطین و تجمع‌کنندگان در برابر سفارت رژیم اسرائیل در لندن با شعارهای «آزادی‌فلسطین» و تاکید بر پایان اشغالگری، حمایت جهانی را از ملت مظلوم فلسطین در باریکه‌غزه خواستار شدند.

یک شهروند ایرلندی در جریان تجمع مقابل سفارت رژیم اسرائیل در لندن گفت: برای ابراز همدردی با فلسطینیان در این تجمع شرکت کردم و از همه مردم تحت ستم حمایت می‌کنم.«مایر ویکفیلد»، شهروند بریتانیایی عضو ائتلاف ضد جنگ هم گفت: غزه پیش از این هم به بهانه‌های مختلف هدف قرار می‌گرفت؛ زندگی مردم فلسطین در متراکم‌ترین نقطه جهان، هیچ ارزشی برای غرب ندارد و ما خواهان تغییر وضعیت موجود و آزادی فلسطین هستیم.

عضو ائتلاف ضد جنگ در بریتانیا تاکید کرد: استادندارهای دوگانه غرب فراوان است و اسرائیل همیشه مورد حمایت آمریکا بوده است و جنگ‌افزار به این رژیم می‌دهد تا زیرساخت‌های فلسطینیان را نابود کند. این حامی مردم فلسطین تصریح کرد: ایجاد اسرائیل، توطئه امپریالیستی بوده و بریتانیا، آن را ایجاد کرد و آمریکا، اسرائیل را سرپا نگه‌داشته است.

یک شهروند انگلیسی فلسطینی‌تبار نیز در جریان تجمع مقابل سفارت رژیم اسرائیل در لندن به خبرنگار ایران‌پرس گفت: اگر کشورهای جهان، اسرائیل را وادار می‌کردند بر اساس قوانین بین‌المللی عمل کند، فلسطینیان چنین وضعیتی نداشتند. این آواره فلسطینی ساکن بریتانیا تصریح کرد: بیش از دو میلیون فلسطینی در غزه به گروگان گرفته شدند و فلسطین باید آزاد شود و اشغالگری پایان یابد؛ فلسطینیان هم حق دارند مانند دیگر مردم جهان در سرزمین خود زندگی کنند.

رژیم صهیونیستی پس از اینکه در برابر عملیات «طوفان‌الاقصی» غافلگیر و متحمل شکست سنگین اطلاعاتی و امنیتی و تلفات زیاد شد، مناطق مسکونی باریکه‌غزه را هدف قرار داده است و صدها فلسطینی شهید و زخمی‌ شده‌اند.

https://farsi.iranpress.com

امتیاز شما