امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

تجمع اتحادیه روزنامه‌نگاران سوریه در حمایت از غزه

مشاهده ۱۴۴
۱۴۰۲/۰۷/۲۴- ۱۲:۳۱
تعداد بازدید:144

اتحادیه روزنامه‌نگاران سوریه در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به باریکه‌غزه در استان‌های مختلف سوریه تجمع همبستگی با فلسطینیان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اتحادیه روزنامه‌نگاران سوریه روز یکشنبه در این تجمع سراسری در حمایت از ساکنان باریکه‌غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در این منطقه فلسطین تحت محاصره محکوم کرد. این تجمع در دمشق هم با حضور حداکثری اعضای اتحادیه روزنامه‌نگاران پایتخت سوریه برگزار شد و «رائده وقاف» عضو اتحادیه روزنامه‌نگاران سوریه در این تجمع در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه سخنرانی کرد.«صابر فلحوط» دیگر عضو اتحادیه روزنامه‌نگاران سوریه در تجمع اعلام همبستگی با فلسطینیان در دمشق، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و خواستار حمایت امت عربی و اسلامی از مردم مظلوم فلسطین در غزه شد.

با شروع عملیات طوفان الاقصی به دهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، بیش از دو هزار فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

https://farsi.iranpress.com

امتیاز شما