امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو قرآن با کرسی تلاوت قرآن در مساجد به استقبال نماز صبح می رود

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۲/۰۷/۲۶- ۰۹:۰۷

منصور قصری زاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه اندازی "کرسی تلاوت قرآن " در اذانگاه صبح خبر داد و گفت: رادیو قرآن با "کرسی تلاوت قرآن" در مساجد به استقبال نماز صبح می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منصور قصری زاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه اندازی کرسی تلاوت قرآن در اذانگاه صبح خبر داد و گفت: در راستای عمل به سنت و سیره معصومین علیهم صلوات الله و تاکید بر قرائت قرآن سحرگاهی و همچنین به منظور احیای نماز جماعت صبح مساجد، شبکه رادیویی قرآن مصمم است با برپایی کرسی‌های تلاوت اذانگاهی صبح و پخش زنده آن از مساجد و عتبات و حرم امامزادگان علیهم السلام ، فصل جدیدی را آغاز کند.
وی در ادامه افزود: اولین برنامه این طرح همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، روز جمعه ۲۸ مهرماه در مسجد فائق تهران (محدوده میدان شهدا) و در جوار شهدای گمنام اجرا خواهد شد. قاری بین المللی این برنامه استاد حاج مهدی عادلی است که با اجرای تلاوتی ماندگار و اذانی زیبا شنوندگان را آماده اقامه نماز خواهد کرد.
گفتنی است؛ نماز صبح این مسجد به امامت و با قرائت دلنشین حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اقامه‌ می‌شود که به طور زنده و مستقیم از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

امتیاز شما