امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز تولید مجموعه «کشتی گیران» در مرکز پویانمایی صبا

مشاهده ۳۵۹
۱۴۰۲/۰۷/۲۹- ۱۳:۲۳

فدراسیون کشتی و مرکز پویانمایی صبا برای کشتی گیران دست همکاری دادند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با آغاز مراحل آغازین مجموعه پویانمایی «کشتی گیران»، محمد رحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا ضمن بازدید از خانه کشتی در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، پیرامون ساخت مجموعه پویانمایی «کشتی گیران» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که برخی از عوامل ساخت این مجموعه نیز حضور داشتند، علیرضا دبیر ضمن تشکر و قدردانی از سازمان صدا وسیما که دست به تولید یک مجموعه پویانمایی با محوریت کشتی زده است آمادگی کامل و همه جانبه خود و فدراسیون مطبوعش را برای هر گونه همکاری در مسیر ساخت این مجموعه اعلام کرد.

لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا نیز ساخت این مجموعه را با  هدف افتخار آفرینی‌های ورزش کشتی و ورزشکاران این رشته مهم ورزشی که روحیه جوانمردی و پهلوانی با آن درهم  تنیده است و همواره با ذکر نام و یاد  مولای متقیان حضرت علی (ع) همراه است را از وظایف حوزه پویانمایی ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری کارشناسان و مشاوره فدراسیون کشتی و همه علاقمندان به این ورزش و نیز قابلیت هایی که  امروزه در پویانمایی کشور وجود دارد مجموعه ای جذاب برای مخاطبان و نیز در شان کشتی جمهوری اسلامی ایران ساخته شود.

گفتنی است این مجموعه به کارگرادنی  کیانوش عابدی و تهیه کنندگی سعید جلالیه در گروه نوجوان مرکز پویانمایی صبا در 52 قسمت 15 دقیقه ای در دست ساخت است.

تصاویر

امتیاز شما