امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
هم افزایی شبکه استانی خلیج فارس با کانون پرورش فکری استان
هم افزایی شبکه استانی خلیج فارس با کانون پرورش فکری استان

تعامل گسترده تر و تخصصی تر میان کانون و رسانه استانی

مشاهده ۱۲۵
۱۴۰۲/۰۸/۰۷- ۱۰:۲۹
تعداد بازدید:125

جلسه اندیشه ورزی با موضوع بررسی همکاری‌های دوجانبه میان صداوسیمای مرکز خلیج فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن رئیسی، قائم مقام صداوسیمای مرکز خلیج فارس، در این جلسه با تشکر از همراهی‌های کانون پرورش فکری استان در کنار حوزه‌های برنامه سازی صداوسیما، بر تعامل گسترده تر و تخصصی تر میان کانون و رسانه استانی تأکید کرد  وگفت: امروزه نقش آموزشی رسانه در بین آحاد جامعه اثرگذاری بسیار زیادی دارد. این نقش و کارکرد مهم، با هم افزایی میان شبکه استانی و کانون پرورش فکری پویا تر خواهد بود.

وی حضور کارشناسان زبده کانون پرورش فکری در جلسات تخصصی برنامه سازی و اتاق های فکر برنامه‌های کودک و نوجوان شبکه استانی را یک فرصت مغتنم عنوان کرد و بازتعریف آیتم ها و بخش های برنامه‌ها را از مهم ترین نتایج این تعامل تخصصی و کارشناسانه دانست.

پروین پشت کوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه و به ویژه صداوسیمای مرکز خلیج فارس در پرداختن به حوزه کودک و نوجوان، به بیان ظرفیت ها و امکانات کانون پرورش فکری پرداخت و بر لزوم هم افزایی و تعامل سازنده میان دو دستگاه فرهنگی مؤثر در استان در حوزه آموزش و فرهنگ سازی تأکید کرد.

پشت کوهی کتابخانه سیار روستایی، مرکز علوم، کتابخانه پُستی و ... از جمله ظرفیت هایی دانست که امکان تولیدات رسانه ای در سطح استان را دارند.

امتیاز شما