امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت 13 آبان در شبکه جهان بین

مشاهده ۳۰۴
۱۴۰۲/۰۸/۱۰- ۰۸:۳۰

صداوسیمای شبکه جهان بین به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برنامه‌های ویژه ای تولید و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرارسیدن 13 آبان؛ روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 و روز مبارزه با استکبار جهانی و به منظور محکوم کردن جنایات و کشتار وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین اشغالی و حمایت از مردم بی دفاع و کودکان مظلوم غزه، صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ امسال با نگاه ویژه تری به این مناسبت ملی؛ برنامه‌ها و گزارش هایی تهیه و روی آنتن می‌برد.

سیمای جهان بین با تولید و پخش ویژه برنامه «حماسه حضور» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری، اجرای ابوالفضل هادیپور و گزارشگری دنیا صفری، 13 آبان را گرامی می دارد.

انعکاس تصاویر واحد سیار و پوشش راهپیمایی مرکز استان، ارتباط تصویری با شبکه‌های سراسری، گفت و گوی کارشناس سیاسی، شعر و شاعر،گزارش مردمی، موسیقی تصویر، میان برنامه‌های مناسبتی، کلام گوهربار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، معرفی کتاب و پیامک های ارسالی، از بخش های مختلف این برنامه است که ساعت 08:30 تا 12؛ از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

رادیو جهان بین با ویژه برنامه «پا به پای انقلاب» به تهیه کنندگی رحمان داودیان، یاد و خاطره جانفشانی‌های دانش آموزان و دانشجویان 13 آبان سال 1358 را ارج می نهد.

گوینده سمیه حبیبی، گزارشگران مرضیه نادری، فاطمه رفیعی و نویسنده زهرا خنکداری است.

برقراری ارتباط تلفنی با گزارشگران افتخاری در شهرستان‌های مختلف استان، گزارش های مردمی، کلام گوهربار امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، بسته‌های صوتی، ترانه و موسیقی، پیامک و تلفن، گپ و گفت کارشناسی، پوشش مراسم 13 آبان در مرکز استان و شهرستان‌ها، قسمت های متنوع این برنامه است که روز شنبه ساعت 09:15 تا 11، از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

تهیه دو گزارش تولیدی مناسبتی، اعلام مسیرهای راهپیمایی و محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در بخش های خبری رادیویی و تلویزیونی، انعکاس و پوشش راهپیمایی با استفاده از ظرفیت گروه‌های خبری مرکز و خبرنگاران آزاد برای مرکز استان؛ مرکز شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان، انعکاس تمامی رویدادها و برنامه ریزی‌های ویژه این مناسبت در استان، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات معاونت خبر برای بزرگداشت مناسبت ملی و تاریخی 13 آبان است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید دو کلیپ با محوریت استکبار ستیزی و وقایع ۱۳ آبان، دو قطعه استوری موشن، تقطیع بخش هایی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مرتبط و بارگزاری تمامی محتواهای تولیدی و انتشار روزانه اخبار مکتوب مرتبط با ۱۳ آبان در پیام رسان‌های داخلی، سایت مرکز و بسترهای مختلف فضای مجازی، این مناسبت تاریخی را گرامی می دارد.

امتیاز شما