امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای شبکه آفتاب؛ گامی‌برای اطلاع‌رسانی دقیق در ایام انتخابات

مشاهده ۳۵۴
۱۴۰۲/۰۸/۱۱- ۱۲:۲۴

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی: اکنون در دوران تبیینی انتخابات هستیم و اطلاع رسانی فرآیند اجرایی انتخابات به مردم در دستور کار رسانه استانی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهندس نجفی، مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی در قرارگاه رسانه‌ای انتخابات استان که با حضور دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی برگزار شد با اشاره به برگزاری دومین جلسه قرارگاه رسانه‌ای انتخابات با حضور اعضای قرارگاه و با هدف ایجاد همگرایی و هم افزایی بین سازمان‌ها و خبرگزاری‌های مردمی و رسمی‌ گفت: اکنون در دوران تبیینی انتخابات هستیم و ضمن اطلاع رسانی فرآیند اجرایی انتخابات به مردم، مباحثی از جمله جایگاه مجلس شورای اسلامی و فعالیت سیاسی مردم در ۴۴ سال در کنش‌ سیاسی در دستور کار تولید محتوا قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد بتوان بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به مشارکت حداکثری، رقابت سالم، انتخاب آگاهانه و سلامت و امنیت انتخابات دست پیدا کرد.
نجمی در خصوص برنامه‌های تهیه شده در رسانه استانی دراین زمینه هم گفت: برنامه مسیر با حضور کارشناسان سیاسی در تلویزیون در حال تهیه است که شنبه‌ها پخش می‌شود. همچنین برنامه خانه ملت در رادیو در حال ساخت است که روز‌های سه شنبه (بازپخش چهارشنبه) پخش می‌شود.
وی ادامه داد: فعالیت در فصای مجازی، موشن گرافی، اینفوگرافی‌ها در حوزه تبیین قوانین، تحلیل شرایط روز، اهمیت مجلس شورای اسلامی، کارکرد نمایندگان مجلس و تولید گزارش‌های خبری متنوع نیز در دستور کار صداوسیمای استان مرکزی است.

تصاویر

امتیاز شما