امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان با مدیرکل رسانه استانی؛
دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان با مدیرکل رسانه استانی؛

قدردانی از تلاش های صداوسیمای گیلان در راستای ترویج فریضه نماز

مشاهده ۱۸۵
۱۴۰۲/۰۸/۱۴- ۰۸:۵۴
تعداد بازدید:185

حجت الاسلام و المسلمین حجازی مدیرستاد اقامه نماز استان گیلان در دیدار با دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان، از همکاری و تلاش های صدا و سیمای گیلان در راستای ترویج این فریضه الهی تشکر کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام حجازی در این دیدار ضمن اشاره به نقش اثرگذار صداو سیما در ترویج فرهنگ نماز  و قدردانی از همکاری و تلاشهای صدا و سیمای گیلان در راستای ترویج این فریضه الهی گفت: صدا و سیما می تواند با تولیدات فرهنگی خود اهرم قدرتمندی برای ترویج فرهنگ نورانی نماز باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان افزود: مهمترین اولویت مدیران دستگاه‌ها باید پرداختن به فریضه مقدس نماز باشد و خود نیز باید در صف اول نماز جماعت دستگاه حاضر شوند تا کلیه پرسنل نیز به تبعیت از مدیران در نماز جماعت، حضوری پر رنگ داشته باشند.

حجت الاسلام حجازی در باب نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین دانش آموزان و نسل جوان است گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بر این مسئله تاکید فراوان دارند و بر هیچ‌کس پوشیده نیست که نسل جوان به‌واسطه رشد و توسعه فضای مجازی در نوک پیکان هجمه فرهنگی و شبهه سازی دشمنان اسلام قرار دارد.

در ادامه دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان گفت: مساجد باید به جایگاه اصلی و کارکرد اصیل خود که مرکزیت مراودات مردم است بازگردد چون دشمن همیشه سعی کرده جایگاه کلیدی مساجد و ائمه جماعات در محلات را مخدوش کند و همچنین باید اشاعه فرهنگ نماز به‌عنوان یک محور ویژه مورد توجه مورد مدیران استان قرار گیرد زیرا انقلاب هر چه دارد از نماز است و اقامه نماز سبب تقویت معنویت در سبک زندگی مردم می‌شود.

دکتر ربانی با اشاره به عواقب کم‌توجهی و در برخی مواقع بی‌توجهی خانواده‌ها در استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای فرزندان گفت: صداوسیمای گیلان همچون قبل آماده همکاری با همه دستگاه‌ها و کسانی را دارد که دغدغه احیا و ترویج این فریضه واجب الهی در بین همه اقشار خصوصاً نوجوانان و جوانان را دارند.

امتیاز شما