امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر کل صداو سیمای کرمان:
مدیر کل صداو سیمای کرمان:

در پرداختن به موضوع غزه باید فعال تر باشیم

مشاهده ۲۴۷
۱۴۰۲/۰۸/۱۷- ۱۴:۱۵
تعداد بازدید:247

نخستین جلسه کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی برای چهارمین سالگرد سپهبد شهیدسلیمانی در محل سالن کنفرانس صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست دکتر علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای کرمان، ضمن خیر مقدم به حضار شهادت مردم مظلوم غزه و فلسطین در حملات ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را تسلیت گفت و در این زمینه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت صدا و سیمای مر کز کرمان از عملکرد ضعیف استان درخصوص پرداختن به موضوع غزه انتقاد کرد.

وی گفت: درباره ماجرای غزه حداقل در شرایط کنونی، رسانه‌های استان به ویژه کمیته رسانه، فضای مجازی ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی باید بیشتر فعال می‌بود. توقع از استان و دیار حاج قاسم (شهید القدس) بیشتر است. دکتر علیرمضانی در ادامه گفت: از امروز تا پایان سال جاری(1402) مناسبت ها و رویدادها و وقایع گوناگونی در پیش داریم که باید برنامه ریزی شود و رسانه‌ها کار کنند. از جمله آنها ، هفته بسیج، 16 آذر و روز دانشجو، 9 دی، سالگرد حاج قاسم و ...
از جمله رویدادهای مهم امسال برگزاری انتخابات در اسفندماه است که باید برنامه ریزی شود. همه می دانیم که از سفارشات اکید و بسیار مهم حاج قاسم سلیمانی تبعیت از ولایت است و ولایت امروز حضور پرشور و پررنگ را برای انتخابات می خواهند و این از خواسته‌های حاج قاسم و ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است.  
 عباسپور رئیس بسیج هنرمندان نیز در این نشست از تولید اثر نمایشی (تئاتر) با عنوان کباده برای سالگرد حاج قاسم سلیمانی خبر داد که در ایام سالگرد به نمایش عمومی در می آید. وی از اعضای کمیته رسانه اطلاع رسانی و پوشش خبری را در این خصوص خواستار شد.

رجایی نژاد رئیس بسیج رسانه هم در این نشست از برگزاری یادواره شهید مغفوری به عنوان شهید شاخص خبر داد که دی ماه همزمان با سالگرد شهید سلیمانی برپا می‌شود.
طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی نیز در این جلسه اعلام کرد این نهاد و دانشگاه‌ها برای 2 آذر و 16 آذر و سالگرد شهید سلیمانی برنامه‌های مفصلی دارند که به موقع اطلاع رسانی می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما