امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ضرورت هم افزایی نسبت به توسعه فعالیت های فرهنگی انقلابی در رسانه

مشاهده ۱۴۹
۱۴۰۲/۰۸/۲۰- ۰۹:۱۳

معاون قرارگاه خاتم الاوصیا و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با ناصر حجازی فرمدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان‌غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون هدایت عملیات قرارگاه خاتم الاوصیا (عج) و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با حضور در صداوسیمای استان آذربایجان‌غربی با ناصرحجازی فر مدیر کل دیدار کردند.

معاون قرارگاه خاتم اولاصیا در این دیدار اظهار کرد: در راستای اجرای منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین و با توجه به فضای بوجود آمده در آموزش و پروش استان لیگ جت دانش‌آموزی یا همان جهاد تبیین صورت می‌گیرد.

محمد جعفر دوستدار تصریح کرد: این طرح با رویکرد تبیینی و با محوریت دانش آموز برگزار می‌شود وبااستفاده از ظرفیت دانش آموزان و فضای همسالان به تبیین و پاسخ به سوالات وشبهات دانش آموزان در زمینه‌های عفاف و حجاب و مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

معاون هدایت عملیات قرارگاه خاتم الاوصیا (عج) ادامه داد: این طرح که از سال گذشته بصورت پایلوت در استان فارس آغاز شده گروه‌های پنج نفره در مدارس تشکیل و آزمون‌های فردی و گروهی با موضوع حجاب برگزار شد. وی افزود: رصد اخبار فضای مجازی، تحلیل اخبار در رسانه‌ها و پایش شبهات و پاسخ به آن از جمله فعالیت‌های دانش آموزان عضو لیگ جت است.

محمد جعفر دوستدار تصریح کرد: تولید محتواهای رسانه‌ای و کلیپ‌های شش دقیقه‌ای، پاسخ به شبهات از جمله برنامه‌های گروه‌های پنج نفره لیگ جت است.

ناصر حجازی فر مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت مشارکت و مسئولیت پذیزی نیروهای انقلابی نسبت به روند فرهنگ سازی در رسانه استانی در حوزه‌های گوناگون تصریح کرد: هم افزایی و هماهنگی با نهادهای انقلابی و مردمی یک ضرورت در تولید برنامه‌های مختلف بشمار می رود و نهادهای فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی می توانند از ظرفیت رسانه برای تولید برنامه‌های تاثیر گذار و جریان ساز استفاده کنند و صداوسیمای آذربایجان غربی آماده بهره مندی از تولیدات رسانه ای فاخر این جوانان هنرمند و انقلابی است.

مدیرکل صداوسیما در ادامه سخنان خود افزود: صداوسیما و جبهه فرهنگی با هم افزایی و ارتباط تنگاتنگ و تولید آثار موثر فرهنگی می توانند یک جریان فرهنگی را ایجاد کنند.

 

امتیاز شما