امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناسان "غزه تحت حمله" ارزیابی می‌کنند؛
کارشناسان "غزه تحت حمله" ارزیابی می‌کنند؛

سیاست‌های متناقض آمریکا در قبال فلسطین و اسرائیل

مشاهده ۱۳۵
۱۴۰۲/۰۸/۲۰- ۱۱:۱۹
تعداد بازدید:135

برنامه "غزه تحت حمله" (Gaza Under Attack) شبکه پرس تی‌وی نقش آمریکا در جنگ حماس و رژیم صهیونیستی و جنایات غزه را زیر ذره‌بین می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "غزه تحت حمله" در گفت‌وگو با کارشناسان سیاست‌های دوگانه آمریکا در مواجهه با جنگ حماس و اسرائیل و وقوع جنایات جنگی علیه مردم دفاع غزه را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه با اجرای امینا تیلور و سعید پور رضا در همین راستا با احمد حسین مدیر اجرایی کمیته روابط عمومی مسلمانان بریتانیا، ابراهیم جمال تحلیلگر سیاسی و چهره دانشگاهی و گلین سکر دبیر ملی صدای یهودی برای کار گفت‌وگو می‌کند.

کارشناسان برنامه با تاکید بر این‌که واشنگتن یک دلال ناصادق در مناقشه اسرائیل و فلسطین است، به ارزیابی دستاوردهای آنتونی بلینکن سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه و دیدار و مذاکره با رهبران اردن، عراق، تشکیلات خودگردان و کشورهای دیگر می‌پردازند. کارشناسان برنامه در ادامه به طرح این موضوع می‌پردازند که چگونه کشوری که بسته کمکی ۱۴/۵ میلیارد دلاری را به نیروی اشغالگر در میانه کارزار نسل‌کشی اختصاص داده است، می‌تواند ادعا کند که به دنبال صلح است؟ مجریان برنامه نیز این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا در سیاست آمریکا در مورد حمایت از اوکراین در مقابل بی‌اعتنایی کامل به زندگی فلسطینی‌ها، طنزی وجود ندارد؟"غزه تحت حمله" عنوان برنامه جدید شبکه پرس تی‌وی به مناسبت حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه است. شبکه پرس تی‌‌وی در طول مدت این حمله برنامه "غزه تحت حمله" را روی آنتن می‌برد.

برنامه «غزه تحت حمله» امروز ساعت ۲۳:۳۰ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150123این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما